نوشته شده توسط : صبا

می‌خواهید سامانه پیامک را به وب‌ سایت یا فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید و از امکاناتی مثل خبرنامه پیامکی، تائید شماره موبایل با کد فعالسازی، اطلاع‌رسانی اتوماتیک پیامکی و … بهره‌مند شوید؟ تیم مدیر پیامک برای راحتی شما اقدام به توسعه پلاگین پیامک، افزونه و ماژول‌های جامعی برای تمام سیستم‌های مدیریت محتوای (CMS) محبوب و open-source کرده است تا با نصب افزونه پیامک، پنل اس ام اس را به سایتتان متصل کنید.

همچنین تمامی API و سورس کدها برای برنامه نویسان فراهم می باشد. امکان ارسال زیر ۵ ثانیه با پترن نیز وجود دارد.

ارسال پیامک وب سرویس

افزونه ارسال پیامک

برای ارسال پیامک در نرم افزار ها و وب سایت ها نیاز به وبسرویس ارسال پیامک می باشد. ما افزونه های ارسال پیامک را برنامه نویسی کرده و رایگان در اختیار کاربران قرار می دهیم. افزونه وردپرس و افزونه بوکلی و ووکامرس و جوملا و اپن کارت و… افزونه ارسال پیامک در وب سایت مدیر پیامک رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

امکانات اصلی شما

وب سرویس ملی پیامک امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما می گذارد، از ساده ترین امکان وب سرویس ارسال پیامک تا مدیریت کاربران پنل نمایندگی پنل اس ام اس را می توانید با استفاده از وب سرویس ملی پیامک به همراه نمونه کد های موجود مدیریت کنید.

ارسال، دریافت و مدیریت پیامک
شما با استفاده از وب سرویس سامانه ملی پیامک می‌توانید پیامک بفرستید، پیامک دریافت کنید و پیامک های خود را مدیریت کنید.

ارسال پیامک صوتی
علاوه بر امکان بارگزاری فایل صوتی، می‌توانید متن خود را بنویسید (+ ارسال متن از وب سرویس) تا سامانه ملی پیامک آن را خودکار به گفتار (سلیس) تبدیل کند.

وب سرویس مدیر پیامک

افزونه پیامکی

شما می ‌توانید سایت خود را به انواع افزونه پیامکی مجهز کنید تا در مواقع لزوم ارتباط موثر با مشتریان و کاربران سایت داشته باشید.

با مجهز شدن سایت به افزونه پیامک قابلیت ثبت نام در سایت،  ورود از طریق شماره موبایل، دریافت خبرنامه پیامکی، اطلاع رسانی‌ های پس از ثبت کردن سفارشات٬ اتصال دادن فرم‌ های سایت به پنل پیامک و موارد دیگر فراهم خواهد شد.

ماژول‌ های پیامک رایگان

سامانه پیامک رایگان اس ام اس ، یکی از پیشرفته ترین و بروزترین پنل پیامک و سامانه پیامک در کشور ما است.
وب سایت رایگان ارسال اس ام اس با آدرس اینترنتی (RayganSMS.com), قابل استفاده است. پنل پیامک یا سامانه پیام کوتاه یک نرم افزار است که تحت وب کار می ‌کند و به کاربر امکان ارسال کردن و همچنین دریافت پیامک به صورت ارسال پیامک تکی ، ارسال پیام گروهی ، ارسال اس ام اس زمان بندی، ارسال اس ام اس‌ های دوره ای ، ارسال پیامک متناظر و ارسال اس ام اس انبوه و … را خواهد داد. هدف کلی و اول رایگان اس ام اس، ایجاد سامانه ای با کاربرد آسان برای ارسال کردن پیامک تبلیغاتی برای انواع کسب و کار های متفاوت است و علاوه بر آن ارسال پیامک در خصوص اطلاع رسانی و خدماتی برای همه مراکز دولتی و خصوصی با قابلیت ارسال به همه شماره ها، حتی شماره‌ های بلاک شده می باشد. پنل پیامک رایگان ما به هیچ نرم افزار و دستگاه جداگانه ای احتیاج ندارد و حتی نیازی به اتصال همیشگی به اینترنت نیست، بلکه سامانه ارسال می تواند به صورت خودکار پیامک شما را در تاریخی که از پیش تعیین نموده اید به صورت ارسال پیامک زمان دار بفرستید.

سامانه پیامکی رایگان اس ام اس می ‌تواند با توجه  به نیاز شما، درخواست شما در رابطه با پیامک را دریافت و بررسی کند و در صورتی که درخواست شما مشکلی نداشته باشد آن را اجرا و به صورت کاملا رایگان ارسال می ‌نماید.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

با دریافت پنل نمایندگی اس ام اس شما به صورت مجزا، امکان ایجاد و فروش پنل های کاربری به صورت نامحدود خواهید داشت.
شما بدون نیاز به مهارت خاصی تنها با در اختیار داشتن اینترنت میتوانید شروع به فعالیت نمایید مشتریان شما همه اقشار جامعه را شامل میشود و تقاضای بالای مشاغل مختلف برای تبلیغات پیامکی تضمینی برای درآمدزایی شما می‌باشد.

نمایندگی مدیر پیامک

امکاناتی که با خرید نمایندگی پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با داشتن نمایندگی سامانه پیامک، ماشین پول سازی خود را راه اندازی و بکار بگیرید. فروش پیامک یکی از پر درآمد ترین شغل های دنیاست.

 

خط خدماتی اشتراکی (بدون سفته)

خطوط خدماتی اشتراکی و سیمکارت به صورت رایگان در اختیار شما و کاربرانتان می‌باشد. با خیایل راحت بدون نیاز به ثبت شرکت و بدون نیاز به طی مراحل اداری، راحت و آسان به کسب درآمد بپردازید ما ملزومات و احتیاجات شما را رفع و پشتیبانی میکنیم. شما روی فروش تمرکز کنید

اپلیکیشن ارسال پیامک

هزینه ساخت اپلیکیشن اختصاصی را دریافت میکنیم و حتی پنل پیامک شما به اپلیکیشن ارسال پیامک نیز متصل می شود. کاربران شما بدون مشکل با موبایل نیز میتوانند ارسال پیامک داشته باشند. البته که با هر پلتفرمی با موبایل و تبلت و کامپیوتر میتوانند وارد پنل شوند و راحت ارسال پیامک داشته باشند.

نمایندگی فروش تلفن ثابت

سرویس ویژه و حرفه ای تلفن مجازی راهکاری ساده و حرفه ای برای رفع مشکل تلفن سازمانی و شرکتی می باشد. نمایندگی فروش خط تلفن ثابت مجازی همراه با سانترال مجازی(مرکز تماس ابری) برای شما به صورت رایگان فعال می‌شود. قیمت گذاری و نوع سرویس دهی به دلخواه شماست.

درگاه پرداخت اختصاصی

اگر دوست داشتید میتوانید به درگاه اختصاصی خودتان متصل شوید وگرنه درگاه پرداخت اشتراکی ما نیز در اختیار شماست. نمایندگی پنل اس ام اس ما قابلیت اتصال به درگاه پرداخت اختصاصی زرین پال، ملت و پارسیان را دارد.

ایجاد نامحدود کاربر

نیازی نیست هزینه ای برای کاربری و نمایندگی هایی که می فروشید به ما پرداخت کنید. درآمد آن کاملا برای شماست. قیمت گذاری و ساخت پنل ها کاملا به سلیقه و استراتژی شما با امکاناتی که شما تعیین میکنید انجام می شود.

بدون نیاز به خرید شارژ

یکی از نگرانی های نمایندگان خرید شارژ و خوابیدن سرمایه می باشد. شما نیاز نیست شارژ بخرید و همیشه شارژ داشته باشید تا کاربر شما از شارژ شما بخرد! کاربر شما به درگاه پرداخت بی برند ما وصل می شود و سود حاصل از آن به شما تعلق می گیرد. به همین سادگی!

مشاوره SEO و بهینه سازی سایت

از تجربه ما استفاده نمایید، مشاوره بگیرید، راه حل پیدا کنید، سرنخ بگیرید، فید بک ایجاد کنید. موتور کسب و کار شما را گرم میکنیم.

تعیین قیمت به دلخواه خودتان

با هر قیمتی که دوست دارید با هر عدد و رقمی که میخواهید هرچند تا پنل که دوست دارید بسازیدریا، قیمت گذاری کنید و بفروشید. دست شما کاملا باز است..

نمایندگی فروش دستگاه ذخیره شماره

با خرید نمایندگی سامانه پیامک نمایندگی فروش دستگاه ذخیره شماره موبایل به شما داده می‌شود.

نمایندگی پنل پیامک بعنوان شغل پردرآمد

اکثر شغل های اینترنتی نیاز به سرمایه اولیه یا انجام خدمات و … دارند ولی نمایندگی پنل اس ام اس یکی از آسان‌ترین راه‌های کسب درآمد از اینترنت و بسیار باصرفه می‌باشد، بطوریکه شما پس از اینکه نماینده ما شدید و پنل نمایندگی در اختیارتان قرار گرفت پنل کاربری پیامک به تعداد نامحدود ایجاد کرده و به قیمت دلخواه به کاربرانتان بفروشید و تمام هزینه ای که از کاربر برای پنل اخذ می‌کنید سود خالص شما خواهد بود. در واقع پنل نمایندگی اس ام اس مانند یک پنل مادر می‌باشد که رایگان و بی شمار پنل پیامک کاربری می‌توانید ایجاد کرده و ارائه کنید که عمده درآمد نمایندگان پنل پیام کوتاه از فروش همین پنل پیامکی می‌باشد.

نمایندگی پنل پیامک

علاوه بر درآمد حاصل از فروش پنل، نمایندگان از اعتبار شارژی که کاربران زیرمجموعه شان خریداری میکنند نیز سود مابه‌التفاوت کسب خواهند کرد و همچنین اگر کاربرانشان خط اختصاصی خریداری کنند از این طریق نیز سود خواهند و همچنین میتوانند پنل های کاربری را یکساله تعریف کنند و در سالهای بعدی با اخذ هزینه تمدید برای کاربر تمدید کنید



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

برای اولین بار در ایران ، توسط مدیر پیامک اولین دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری با قابلیت ارسال آنی پیامک خوش آمد به گوشی موبایل مشتری بصورت انحصاری تولید و عرضه گردید.

بهترین راهکار برای جذب و ارتباط با مشتریان قبلی داشتن شماره موبایل آنهاست. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری شبیه به دستگاه POS (کارتخوان) می باشد که روی آن صفحه کلید و مانیتور دارد و هر مشتری میتواند شماره موبایل خود را در آن وارد کند و همان لحظه بصورت آنی شماره موبایل مشتری در دفترچه تلفن پنل پیامکی شما ثبت می گردد و همچنین یک پیامک خوش آمد گویی که میتواند شامل اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی شما باشد به موبایل مشتری پیامک می شود. شما میتوانید رفته رفته تمام شماره موبایل مشتریان قبلی خود را جمع آوری کرده و برای فروش بیشتر به آنهاپنل ارسال اس ام اس انبوه مدیرپیامک ارسال نمایید تا آنها را از اجناس جدید یا فروش های ویژه مطلع نمایید. دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری می تواند یک بازاریاب تاثیر گذار در کسب و کار شما باشد.

شما هم امروز به جمع کسب و کارهای موفقی بپیوندید. راز فروش موفق بسیاری از برند های مشهور و محبوب ارسال پیامک های تبلیغاتی به مشتریان قبلی خود می باشد. امروزه ارسال پیامک هدفمند تبلیغاتی تاثیر مستقیمی روی فروش شما دارد.

تماس با ما

مزایای دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

کلیه فروشگاه ها ، شرکت ها و صاحبان تجارت و یا هرکسی که در جایگاهی است که نیازمند داشتن شماره موبایل مخاطبان است
و می خواهد شماره موبایل آنها را با رضایتشان به دست آورد ، می تواند از این دستگاه استفاده نماید .
با استفاده از دستگاه ذخیره موبایل مشتری و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده
و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان
به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به سامانه پیامک بخش دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

پشتیبانی کامل از تلفن همراه

دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری

هزینه جذب یک مشتری جدید ، ۵ برابر حفظ مشتری قدیمی است ، پس باید در حفظ مشتریانمان تمام تلاش خود را داشته باشیم .

با استفاده از این دستگاه و پنل اس ام اس ساده اما قدرتمند می توانید ، اطلاعات مخاطبان یا مشتریان یا بازار هدف خود را دریافت و ذخیره کنید.

قطعا برای شما پیش آمده است که از جایی خرید کنید و در انتهای خرید از شما شماره موبایل درخواست شود که فروشگاه بتواند شما را از رسیدن کالای جدید مطلع نماید.

برخی از فروشندگان معمولا در دریافت شماره موبایل از مشتریانشان تردید دارند و نمی توانند از آنها شماره موبایل بگیرند، یا برخی از مشتریان از دادن شماره موبایل به فروشندگان تردید دارند و تلفن همراهشان را به صورت صحیح به فروشندگان نمی دهند. شاید مسائل اجتماعی نیز در این موضوع دخیل می باشد و از دید بسیاری از افراد کار درستی نیست که از کسی شماره موبایل دریافت شود، اما این دستگاه کمک میکند که در عین سادگی و بسیار با پرستیژ کاری بالا و بسیار حرفه ای و محترمانه شماره موبایل مشتری خود را دریافت نمایید یا از ایشان دعوت نماییند که شماره همراه خود را در دستگاه وارند نمایند.

با استفاده از این دستگاه مشتریان با اطمینان به اینکه تلفن همراهشان در محلی امن نگهداری می شود ، تلفن همراه خود را در دستگاه ثبت می کنند و فروشندگان هم اطمینان خواهند داشت که اطلاعاتی که در دستگاه ثبت شده است بسیار با ارزش است و در جای امنی ثبت و ضبط می شود. حتی اینکار باعث می شود که اگر صاحب فروشگاه فروشندگانی دارد و نمیخواهد که شماره مشتریان در اختیار فرونشدگان قرار بگیرد این دستگاه بسیار امن کار خود را انجام میدهد و هرگونه دسترسی افراد غیر به شماره مشتریان را غیر ممکن می سازد.

کاربرد و مزایا دستگاه ذخیره و ارسال پیامک به شماره موبایل مشتریان

دستگاه با ساختار هوشمند و آنلاین شماره موبایل ثبت شده توسط مشتری را به واسطه ارتباط اینترنتی با خرید پنل اس ام اس شما در دفترچه تلفن پنل ثبت می کند، بدون نصب نرم افزار جانبی، در پنل شخصی که با مشخصات خودتان در اختیار تان گذاشته خواهد شد شماره موبایل مشتری ذخیره و یک پیامک بدون صرف زمان به مشترک ثبت کننده شماره ارسال می نماید، محتوای پیامک ارسالی از سوی شما قابل تنظیم است، همچنین از شماره های ذخیره شده در پنل پیامک خودتان می توانید جهت ارتباط های بعدی بهره مند شوید .



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل آق قلا در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

بانک شماره موبایل آق قلا

  • بانک شماره موبایل آق قلا به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول می باشد .
  • بانک شماره موبایل آق قلا شامل اعتباری و دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

بانک شماره موبایل آق قلا

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
26772 6522 20250

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل آق قلا، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

بانک شماره موبایل چیست ؟

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.

بانک شماره موبایل آق قلا

 



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل آشخانه در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

بانک شماره موبایل آشخانه

  • بانک شماره موبایل آشخانه به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول و ایرانسل می باشد .
  • بانک شماره موبایل آشخانه شامل اعتباری و دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

بانک شماره موبایل آشخانه

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
12159 3961 4341 3857

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل آشخانه، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

بانک شماره موبایل چیست ؟

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.

بانک شماره موبایل آشخانه

 



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل داراب در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

بانک شماره موبایل داراب

  • بانک شماره موبایل داراب به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول و ایرانسل می باشد .
  • بانک شماره موبایل داراب شامل اعتباری و دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

بانک شماره موبایل داراب

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
59221 24573 25135 9513

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل داراب، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

بانک شماره موبایل چیست ؟

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.

 



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل کنارک در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

بانک شماره موبایل کنارک

  • بانک شماره موبایل کنارک به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول و ایرانسل می باشد .
  • بانک شماره موبایل کنارک شامل اعتباری و دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

بانک شماره موبایل کنارک

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
9621 2062 7028 531

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل کنارک، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

بانک شماره موبایل چیست ؟

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.

 



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل ساری در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

بانک شماره موبایل ساری

  • بانک شماره موبایل ساری به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول و ایرانسل می باشد .
  • بانک شماره موبایل ساری شامل اعتباری و دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

بانک شماره موبایل ساری

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
264599 137814 94780 32005

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل ساری، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

بانک شماره موبایل چیست ؟

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.

 



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

فکس چیست؟

دستگاهی که امکان ارسال و دریافت نامه های اداری را دارد فکس گفته می شود که این امکان به وسیله خطوط تلفن مهیا می شود به این صورت که کاغذ را در دستگاه می گذاریم و اسکن می کنیم سپس از طریق تلفن می توانیم نامه را ارسال کنیم.

این دستگاه در مبدا اسناد یا نامه های اداری را تبدیل به کدهای مناسب برای ارسال در خطوط تلفن می کند. پس از تبدیل نوشته به سیگنال های قابل ارسال در خطوط تلفن و ارسال آن به دستگاه فکس مقصد، دستگاه فکس سیگنال های دریافتی را تبدیل به نوشته می کند و نوشته ها بر روی کاغذ چاپ می شوند .

فکس ها بر اساس مکانیزم کاری به سه نوع لیزری ، کاربنی ، حرارتی تقسیم می شوند که با توجه به نیاز شرکت و استفاده کننده مورد نظر نوع آن مشخص می شود.

از اساسی ترین مشکلات دستگاه فکس اين است که براي استفاده از آن بايد نامه را چاپ کرد و بعد آن را ارسال کرد. اين ویژگی علاوه بر هزينه های اضافی مصرف کاغذ و کاتريج موجب رفت و آمدهاي اضافه اي در محيط شرکت مي شود. براي رفع اين موضوع در شرکت ها مي توان با استفاده از فکس مودم اکسترنال ارتباطات خود را از طريق کامپيوتر خود انجام داد.

ارسال و دریافت فکس اینترنتی

فکس مودم که را می توان دستگاهي کوچک با قابليت هايي بزرگ دانست این دستگاه از یک سو به خط تلفن از طريق سرسوکت RJ-11 متصل مي شود و از سمت ديگر با استفاده از از کابل USB به کامپيوتر و يا سرور شرکت اتصال دارد. در شرکت هايي که از سيستم سانترال استفاده مي کنند مي توانند با تعريف يک داخلي براي فکس، با اتصال سيم خط داخلي به فکس مودم اين سرويس را به غير از فعال کردن بر کامپيوتر افراد بر روي خطوط تلفن آن ها نيز فعال کرد.
فکس اینترنتی چیست؟



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل شیرین سو در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

 

  • بانک شماره موبایل  شیرین سو به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول و ایرانسل می باشد .
  • بانک شماره موبایل شیرین سو شامل اعتباری و دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

 

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
1508 1380 24 104

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل شیرین سو، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

 

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.

 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل لردگان در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

بانک شماره موبایل لردگان

  • بانک شماره موبایل لردگان به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل ایرانسل می باشد .
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

 

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
4469 - - 4469

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل لردگان، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

 

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.

 



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل کرج در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

 

  • بانک شماره موبایل  کرج به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل ایرانسل می باشد .
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

 

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
124429 - - 124429

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل کرج، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

 

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند

 



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل قزانچی در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

 

  • بانک شماره موبایل قزانچی به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول می باشد .
  • بانک شماره موبایل قزانچی شامل دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

 

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
199 199 - -

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل قزانچی، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

 

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل نيمبلوک در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

 

  • بانک شماره موبایل نيمبلوک به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول می باشد .
  • بانک شماره موبایل نيمبلوک شامل اعتباری و دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

 

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
681 230 451 -

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل نیمبلوک، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

 

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل کياسر در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

 

  • بانک شماره موبایل کياسر به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول می باشد .
  • بانک شماره موبایل کياسر شامل دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

 

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
23925 23925 - -

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل کیاسر، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

 

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل بانه در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

 

  • بانک شماره موبایل بانه به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول و ایرانسل می باشد .
  • بانک شماره موبایل بانه شامل اعتباری و دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

 

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
37950 16580 17165 4205

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل بانه، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

 

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.

 



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل قلعه تل در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

 

  • بانک شماره موبایل قلعه تل به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول و ایرانسل می باشد .
  • بانک شماره موبایل قلعه تل شامل اعتباری و دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

 

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
1401 786 300 315

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل قلعه تل، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

 

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.

 



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

با توجه به وابستگی و نیاز بسیاری از کسب و کارها، سازمان ها و شرکت ها به ارسال و دریافت فکس قابلیت جدیدی رونمایی شد تا با حذف هزینه دستگاه فکس، کاغذ و کارتریج در یک سامانه جامع بصورت کاملا آنلاین نیاز فکس را مرتفع کنیم. بنابراین تعمیر و خرید دستگاه فکس را فراموش کنید!

ما قابلیت ارسال انبوه فاکس را نیز اضافه کرده ایم!

با چند کلیک ساده بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی فکس ارسال و دریافت نمایید. حتی میتوانید شماره اختصاصی برای ارسال و دریافت فاکس داشته باشید. ما فکس اینترنتی را رونمایی کردیم.

ما  بیش از نیم میلیون مشترک فعال را از دست دستگاه های فاکس نجات داده ایم.. این سرویس در اول مهرماه با وجود تمام محدودیت ها متولد شد. اکنون ما با ایجاد پنل فکس ابری و اینترنتی کنار کسب و کار هستیم. امیدواریم که در نمابر تجربه خوشایندی برای شما رقم بزنیم.

ما بعد از رو نمایی سرویس تلفن ثابت اینترنتی در شرکت مدیر پیامک سرویس فکس اینترنتی را رونمایی کردیم و هم اکنون با قیمت بسیار مناسب قابل استفاده تمامی افراد حقیقی و حقوقی، شرکت ها سازمان کسب وکارهای کوچک و بزرگ می باشد.

فکـس چـیست؟

به دستگاهی که برای انتقال اطلاعات به صورت مکتوب از بستر خطوط تلفن به کار برده می شود، فکس گفته می شود. روش کار با این دستگاه ها به این شکل می باشد که ابتدا کاغذی که وارد دستگاه می شود، اسکن شده و سپس از طریق خط تلفن به آدرس مورد نظر ارسال می شود. در سوی دیگر دستگاه فکس دیگری نیز وجود دارد که داده های ارسالی را دریافت کرده و سپس روی کاغذی چاپ می کند. دستگاه های فکس علاوه بر فکس، اسکنر و پرینتر نیز هستند، تنها با این تفاوت که عمل چاپ و اسکن تنها برای صورت گرفتن فرآیند فکس انجام می پذیرد و این دستگاه ها از کیفیت دستگاه پرینتر و اسکنر را برخوردار نیستند.

فکس اینترنتی چیست؟

فرآیند ارسال و دریافت فکس نیازمند صرف زمان زیادی است و همچنین استفاده از کاغذها، هزینه های در بر گیرنده ی استفاده از آن (امروزه به دلیل هزینه‌ی خرید و نگهداری دستگاه، هزینه‌ جوهر و کاغذ و مشکلات سخت‌افزاری دیگر ...) رفته رفته در شرکت ها و موسسات مختلف فکس اینترنتی یا مجازی را مشاهده کنید. روش کار فکس های اینترنتی که به عنوان فکس مجازی نیز از آن یاد می شود، اینگونه است که فکس اینترنتی همان فکس در معنای رایج اولیه خود می باشد، اما تکنولوژی به کار رفته در فکس های اینترنتی بسیار پیشرفته تر هستند. در نسل کنونی کارکردها و فرآیند ها در موسسات مختلف بدون کاغذ و رواج یافتن هر روزه ی اسناد دیجیتالی، از یک سو نیازمندی به فکس همچنان احساس می شود، و از طرفی استفاده از دستگاه فکس قدیمی با کسب و کارهای جدید و سرعت بالای بازار کار امروزی همسان نمی باشد. یکی دیگر از تفاوت های فکس اینترنتی (مجازی) با فکس های قدیمی در این است، که برای این که بتوانید فکس های خود را به صورت اینترنتی ارسال و دریافت کنید، هیچ نیازی به تهیه دستگاه فکس برای اسکن و ... ندارید. شما می توانید با استفاده از سرویس فکس اینترنتی ارائه شده ما، هر فایلی را که روی کامپیوتر خود ایجاد و یا تعریف ‌کنید، سپس از طریق ایمیل یا به صورت وب و ... به دستگاه فکس مورد نظر خود ارسال کنید. در سرویس ارائه شده پیوست‌های خروجی ایمیل و یا ... توسط شما فرستاده می شوند، به فکس تبدیل شده و هم چنین عکس موضوعی که گفته شد، فکس‌های ورودی که برایتان ارسال می شود به پیوست های ایمیل تبدیل خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل اندوهجرد در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

 

  • بانک شماره موبایل اندوهجرد به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول می باشد .
  • بانک شماره موبایل اندوهجرد شامل اعتباری و دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

 

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
56 2 54 -

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل اندوهجرد، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

 

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.

 



:: بازدید از این مطلب : 15410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل بندر ديلم در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

 

  • بانک شماره موبایل بندر ديلم به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول می باشد .
  • بانک شماره موبایل بندر ديلم شامل اعتباری و دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

 

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
13190 6294 6896 -

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل بندر دیلم، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

 

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.

 



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل نيشابور در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

 

  • بانک شماره موبایل نيشابور به صورت تفکیک شده(هر شهر در یک فایل) می باشد.
  • این بانک شماره موبایل شامل همراه اول می باشد .
  • بانک شماره موبایل نيشابور شامل اعتباری و دائمی همراه اول می باشد.
  • جهت خرید بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.

 

کل شماره ها همراه اول دائمی همراه اول اعتباری ایرانسل
102384 51793 50591 -

 

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل ها یا بانک شماره موبایل نیشابور، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

 

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.

 



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل مشاغل در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

بانک شماره موبایل طراحان وب

بانک شماره موبایل مشاغل ، تشکیل شده از اطلاعات تماس بیش از ۱۵۰ صنف مختلف شغلی ، که یکی از بهترین گزینه های موجود برای بازاریابی پیامکی میباشد.

بانک شماره موبایل طراحان وب

با استفاده از بانک شماره موبایل اصناف میتونید تبلیغات مربوط به شغل خودتون رو برای همکاران و فعالیت کننده های مربوط به اون صنف ارسال کنید !با استفاده از بانک شماره موبایل اصناف شما می تواید براحتی شغل خود را با اطلاع رسانی گسترش دهید.

بانک شماره موبایل طراحان وب

فرمت ذخیره سازی بانک شماره موبایل طراحان وب اکسل بوده و بصورت کاملا منظم و تفکیک شده برای شما عزیزان گردآوری شده است
شما می توانید با خرید شماره موبایل مشاغل ، در امر تبلیغات خود به صورت هدفمند اقدام کرده و پیامک تبلیغاتی خود را به صورت هدفمند به مشاغل مورد نظر خود ارسال نمایید.

بانک شماره موبایل مشاغل شامل گزینه های ذیل می باشد:

اتومبيل،اتوبوس-اتومبيل،پخش باند-اتومبيل،تزئينات خودرو-اتومبيل،خدمات جانبی-اتومبيل،دست دوم خارجی-اتومبيل،فروش حواله-اتومبيل،ماشینهای سنگین-اتومبيل،موتور-ارتباط ،ايرانسل-ارتباط ؛خط موبايل-ارتباط،ايرانسل-ارتباط،خريدار خط-ارتباط،سانترال-ارتباط،کارت تلفن-ارتباط،گوشی موبايل-ارتباط،لوازم موبايل-ارتباط،نرم افزار موبايل-املاک،اجاره مسکونی-املاک،باغ و زمين-املاک،پيش فروش-املاک،دکورسيون-املاک،فروش اپارتمان-املاک،ويلا-آموزش،پروژه های دانشجويی-آموزش،رشته های ورزشی-آموزش،موسيقی-خدمات ،بيمه-خدمات ،پزشکی-خدمات ،مشاوره-خدمات،بازرگانی-خدمات،ترجمه-خدمات،توزيع کالا-خدمات،چاپ و تبليغات-خدمات،خدمات مسافر بری-خدمات،سيستم هاي حفاظتی-خدمات،صادرات و واردات-خدمات،مالی و حسابداری-صنعت ،کشاورزی-صنعت ،ماشين آلات-صنعت ،مواد شيميايی-صنعت،اتوماسيون صنعتی-صنعت،الکترونيک-صنعت،انبارداری-صنعت،آهن آلات-صنعت،برق صنعتی-صنعت،بسته بندی-صنعت،تراشکاری-صنعت،توليد مواد غذايی-صنعت،خدمات صنعتی-صنعت،دامداری-صنعت،ضايعات-صنعت،کارخانه-صنعت،لوازم صنعتی-صنعت،ماشين سازی-صنعت،معدن-کامپيوتر ،خدمات شبکه-کامپيوتر،آموزش-کامپيوتر،پرینتر و اسکنر-کامپيوتر،خدمات اينترنت-کامپيوتر،خدمات شبکه-کامپيوتر،طراحی وب-کامپيوتر،لوازم جانبی-کامپيوتر،نرم افزار-کاميون،موتور-لوازم ،نصب آنتن-لوازم،اثاثيه منزل-لوازم،اسباب بازی-لوازم،برقی-لوازم،تجهيزات پزشکی-لوازم،تحرير-لوازم،تزئينات-لوازم،حراج خانگی-لوازم،حيوانات خانگی-لوازم،صوتی تصويری-لوازم،کتاب-لوازم،گوناگون-لوازم،لوازم اداري-لوازم،لوازم بچه گانه-لوازم،لوازم مهندسی-لوازم،لوازم ورزشی-بیمه شدگان علوم پزشکی-کلیه کارکنان علوم پزشکی سمنان

قابل ذکر است  که تمامی بانک شماره موبایل مشاغل یا بانک شماره موبایل طراحان وب، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

بانک شماره موبایل چیست ؟

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.
گاهی به دنبال بازار هدف مورد نظر هستیم که بتوانیم با آنها در محیط کار و آموزش ارتباط ویژه و هدفمندی داشته باشیم برای آنها تبلیغات کنیم و کمپین خود را وابسته با آنها قرار دهیم .

اگر تمایل دارید بصورت جداگانه نیز میتوانید شماره هر شغل را خریداری نمایید:

بانک شماره موبایل رانندگان اتوبوس

بانک شماره موبایل پخش باند اتومبيل

بانک شماره موبایل فروشندگان تزئينات خودرو

بانک شماره موبایل خدمات جانبی اتومبیل

بانک شماره موبایل فروشندگان دست دوم خارجی

بانک شماره موبایل فروش حواله ماشین

بانک شماره موبایل ماشینهای سنگین

بانک شماره موبایل موتورساز و موتور فروش

بانک شماره موبایل مرتبط با ارتباطات ايرانسل

بانک شماره موبایل خريدار خط

بانک شماره موبایل اجرای تلفن سانترال

بانک شماره موبایل پخش کارت تلفن

بانک شماره موبایل فروشندگان گوشی موبايل

بانک شماره موبایل لوازم موبايل

بانک شماره موبایل نرم افزار موبايل

بانک شماره موبایل املاک برای اجاره مسکونی

بانک شماره موبایل املاک برای باغ و زمين

بانک شماره موبایل املاک پيش فروش

بانک شماره موبایل دکوراسيون

بانک شماره موبایل املاک برای فروش اپارتمان

بانک شماره موبایل املاک برای ويلا

بانک شماره موبایل پروژه های دانشجويی

بانک شماره موبایل رشته های ورزشی

بانک شماره موبایل آموزشگاه موسيقی

بانک شماره موبایل نمایندگان بيمه

بانک شماره موبایل تجهیزات پزشکی

بانک شماره موبایل مشاوران

بانک شماره موبایل بازرگانی

بانک شماره موبایل مترجمان

بانک شماره موبایل توزيع کنندگان کالا

بانک شماره موبایل خدمات چاپ و تبليغات

بانک شماره موبایل خدمات مسافربری

بانک شماره موبایل فروشندگان سيستم های حفاظتی

بانک شماره موبایل صادر کنندگان و وارد کنندگان

بانک شماره موبایل حسابداران

بانک شماره موبایل کشاورزان

بانک شماره موبایل ماشين آلات

بانک شماره موبایل فروشندگان مواد شيميايی

بانک شماره موبایل اتوماسيون صنعتی

بانک شماره موبایل مهندسین الکترونيک

بانک شماره موبایل انبارداران

بانک شماره موبایل آهن فروشان

بانک شماره موبایل مهندسین برق صنعتی

بانک شماره موبایل صنایع بسته بندی

بانک شماره موبایل تراشکاران

بانک شماره موبایل مشاغل توليد مواد غذايی

بانک شماره موبایل مشاغل خدمات صنعتی

بانک شماره موبایل دامداری

بانک شماره موبایل ضايعات فروشان

بانک شماره موبایل کارخانه ها

بانک شماره موبایل فروشندگان لوازم صنعتی

بانک شماره موبایل ماشين سازی

بانک شماره موبایل معدن ها

بانک شماره موبایل خدمات کامپيوتر و شبکه

بانک شماره موبایل آموزشگاه کامپیوتر

بانک شماره موبایل کامپيوتر پرینتر و اسکنر

بانک شماره موبایل خدمات اينترنت

بانک شماره موبایل شرکت های خدمات شبکه

بانک شماره موبایل طراحان وب

بانک شماره موبایل لوازم جانبی کامپیوتر

بانک شماره موبایل فروشندگان نرم افزار کامپيوتر

بانک شماره موبایل موتور سازان کاميون

بانک شماره موبایل نصب آنتن مرکزی

بانک شماره موبایل فروشندگان اثاثيه منزل

بانک شماره موبایل اسباب بازی فروشان

بانک شماره موبایل فروشندگان لوازم برقی

بانک شماره موبایل تجهيزات پزشکی

بانک شماره موبایل لوازم تحرير

بانک شماره موبایل تزئينات فروشی

بانک شماره موبایل تزئینات

بانک شماره موبایل لوازم حراج خانگی

بانک شماره موبایل لوازم صوتی تصويری

بانک شماره موبایل کتاب فروشی

بانک شماره موبایل لوازم گوناگون

بانک شماره موبایل فروشندگان لوازم اداری

بانک شماره موبایل فروشندگان لوازم بچه گانه

بانک شماره موبایل فروشندگان لوازم مهندسی

بانک شماره موبایل فروشندگان لوازم ورزشی

بانک شماره موبایل بیمه شدگان علوم پزشکی

بانک شماره موبایل کلیه کارکنان علوم پزشکی سمنان



:: بازدید از این مطلب : 18648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل وکلا در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

بانک شماره موبایل وکلای گلستان

شماره موبایل وکلا و بانک شماره موبایل وکلای گلستان فایل ارزشمندی از لیست وکلای دادگستری و شماره کانون وکلا میباشد و شما با خرید این شماره تماس وکلای گلستان میتوانید به راحتی تبلیغات هدفمند داشته باشید و فروش خود را با این اطلاعات دو چندان کنید و شماره موبایل وکلای دادگستری به صورت جامع و بروز با کمترین قیمت به شما کاربران ارائه میشود و شما به راحتی اطلاعات را در داخل فایل اکسل دریافت میکنید . شما با داشتن شماره تلفن وکیل های کشور به راحتی میتوانید محصول و خدمات خود را به راحتی و بدون واسطه به شماره موبایل وکلا کشور برسانید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کرده و شغل خود را به راحتی برند کنید.

بانک شماره موبایل وکلای گلستان

شماره موبایل وکلا و بانک شماره موبایل وکلای گلستان با زمان و هزینه بسیار جمع آوری شده است و تیم ما با سابقه 10 ساله در عرصه تبلیغات توانسته اطلاعات بروزی از بانک اطلاعات مشاغل کشور را تدوین کند .
شماره موبایل وکلا ایران میتواند یک فرصت برای تبلیغات شغل خودتان باشد،پس با تهیه شماره وکلای دادگستری کشور موفقیت خود را با ارسال پیامک و تماس تلفنی هدفمند به شماره وکلا تضمین کنید.

بانک شماره موبایل وکلای گلستان

فرمت ذخیره سازی بانک اطلاعاتی وکلا اکسل بوده و بصورت کاملا منظم و تفکیک شده برای شما عزیزان گردآوری شده است
شما می توانید با خرید شماره موبایل وکلا ، در امر تبلیغات خود به صورت هدفمند اقدام کنید.

بانک شماره موبایل وکلا شامل گزینه های ذیل می باشد:

وکلای اردبیل-وکلای اصفهان- وکلای البرز -وکلای بوشهر-وکلای خوزستان-وکلای فارس-وکلای قزوین-وکلای کانون مرکز 97-وکلای کردستان-وکلای کرمانشاه-وکلای لرستان-وکلای مرکزی-وکلای همدان-وکلای ایلام-وکلای آذربایجان شرقی-وکلای آذربایجان غربی-وکلای چهار محال بختیاری-وکلای خراسان-وکلای زنجان-وکلای قم-وکلای کانون مرکز-وکلای کرمان-وکلای گلستان-وکلای گیلان-وکلای مازندران- وکلای یزد

قابل ذکر است که تمامی بانک شماره موبایل مشاغل یا بانک شماره موبایل وکلای گلستان، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

بانک شماره موبایل چیست ؟

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.
گاهی به دنبال بازار هدف مورد نظر هستیم که بتوانیم با آنها در محیط کار و آموزش ارتباط ویژه و هدفمندی داشته باشیم برای آنها تبلیغات کنیم و کمپین خود را وابسته با آنها قرار دهیم .

شماره تلفن وکلای گلستان

شماره تلفن وکلای گلستان و شماره موبایل مدیران دفاتر وکالت گلستان پکیج بانک اطلاعات کانون وکلا است که شما برای تبلیغات صنف مورد نظر فقط با لیست وکلای ایران میتوانید به راحتی تبلیغات خود را شکوفا کنید و ما لیست وکیل های کشور را با رکورد بیش از هزار شماره آماده کرده ایم،که شما کاربران شماره وکیل ها را در فایل اکسل دریافت کنید.
شماره تلفن وکلایگلستان در این سایت به صورت جامع ارائه می شود و متاسفانه تعداد زیادی از افراد بدون داشتن تجربه کافی در مورد نحوه گردآوری شماره تماس وکلا می پردازند، اما این افراد اطلاعات مورد نیاز برای تهیه و تنظیم بانک اطلاعات وکلای دادگستری را ندارند. به همین خاطر، تنها با استفاده از اطلاعات موجود در دنیای مجازی و جستجو در صفحات اینترنت به تهیه شماره تلفن دفتر وکالت کشور اقدام می کنند.

اگر تمایل دارید بصورت جداگانه نیز میتوانید شماره وکلای هر استان را خریداری نمایید:

بانک شماره موبایل وکلای اردبیل

بانک شماره موبایل وکلای اصفهان

بانک شماره موبایل وکلای البرز

بانک شماره موبایل وکلای بوشهر

بانک شماره موبایل وکلای خوزستان

بانک شماره موبایل وکلای فارس

بانک شماره موبایل وکلای قزوین

بانک شماره موبایل وکلای کانون مرکز 97

بانک شماره موبایل وکلای کردستان

بانک شماره موبایل وکلای کرمانشاه

بانک شماره موبایل وکلای لرستان

بانک شماره موبایل وکلای مرکزی

بانک شماره موبایل وکلای همدان

بانک شماره موبایل وکلای ایلام

بانک شماره موبایل وکلای آذربایجان شرقی

بانک شماره موبایل وکلای آذربایجان غربی

بانک شماره موبایل وکلای چهار محال بختیاری

بانک شماره موبایل وکلای خراسان

بانک شماره موبایل وکلای زنجان

بانک شماره موبایل وکلای قم

بانک شماره موبایل وکلای کانون مرکز

بانک شماره موبایل وکلای کرمان

بانک شماره موبایل وکلای گلستان

بانک شماره موبایل وکلای گیلان

بانک شماره موبایل وکلای مازندران

بانک شماره موبایل وکلای یزد



:: بازدید از این مطلب : 2257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خرید و دانلود سریع و فوری بانک شماره موبایل روانشناسان چهار محال بختیاری در اختیار شماست و می توانید از آن استفاده نمائید.

بانک شماره موبایل روانشناسان چهار محال بختیاری

بانک شماره موبایل روانشناسان چهار محال بختیاری یکی از چندین اطلاعات موجود بوده که شماره موبایل هایی از روانشناسان کشور را در خود جای داده است .

ما با تکیه بر دانش و تجربه خود شبکه ای قدرتمند از روانشناسان چهار محال بختیاری را در اختیارتان میگذاریم که تعامل سازنده با آنها میتواند حجم سفارشات را به چند برابر رسانده و موقعیت تجاری شما را تقویت کند .

بانک شماره موبایل روانشناسان چهار محال بختیاری

یافته های صورت گرفته توسط ما ، بانک شماره موبایل روانشناسان چهار محال بختیاری را به طور اختصاصی در اختیار شما قرار میدهد .

بانک شماره موبایل روانشناسان چهار محال بختیاری

فرمت ذخیره سازی بانک اطلاعاتی روانشناسان اکسل بوده و بصورت کاملا منظم و تفکیک شده برای شما عزیزان گردآوری شده استشما می توانید با خرید شماره موبایل روانشناسان ، در امر تبلیغات خود به صورت هدفمند اقدام کنید.

بانک شماره موبایل روانشناسان شامل گزینه های ذیل می باشد:

روانشناسان اردبیل- رواشناسان اصفهان- روانشناسان البرز -روانشناسان آذربایجان شرقی-روانشناسان بوشهر-روانشناسان تهران-روانشناسان خراسان شمالی-روانشناسان خوزستان-روانشناسان زنجان-روانشناسان آذربایجان غربی-روانشناسان چهار محال بختیاری-روانشناسان خراسان جنوبی-روانشناسان خراسان رضوی-روانشناسان سمنان-روانشناسان فارس

قابل ذکر است که تمامی بانک شماره موبایل روانشناسان یا بانک شماره موبایل روانشناسان چهار محال بختیاری، شامل نام و نام خانودگی نمی باشد و فقط شماره موبایل می باشد.

بانک شماره موبایل چیست ؟

به مجموعه شماره هایی که توسط نرم افزار های کامپیوتری و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در یک پکیج کنار هم چیده شده اند تا مردم بتوانند به آن شماره ها پیامک گروهی و تبلیغاتی ارسال نمایند یا با آنها برای فروش محصولات و خدماتشان تماس بگیرید را، بانک شماره می گویند.
گاهی به دنبال بازار هدف مورد نظر هستیم که بتوانیم با آنها در محیط کار و آموزش ارتباط ویژه و هدفمندی داشته باشیم برای آنها تبلیغات کنیم و کمپین خود را وابسته با آنها قرار دهیم .

اگر تمایل دارید بصورت جداگانه نیز می توانید شماره روانشناسان هر استان را خریداری نمایید:

بانک شماره موبایل روانشناسان اردبیل

بانک شماره موبایل روانشناسان اصفهان

بانک شماره موبایل روانشناسان البرز

بانک شماره موبایل روانشناسان آذربایجان شرقی

بانک شماره موبایل روانشناسان بوشهر

بانک شماره موبایل روانشناسان تهران

بانک شماره موبایل روانشناسان خراسان شمالی

بانک شماره موبایل روانشناسان خوزستان

بانک شماره موبایل روانشناسان زنجان

بانک شماره موبایل روانشناسان آذربایجان غربی

بانک شماره موبایل روانشناسان چهار محال بختیاری

بانک شماره موبایل روانشناسان خراسان جنوبی

بانک شماره موبایل روانشناسان خراسان رضوی

بانک شماره موبایل روانشناسان سمنان

بانک شماره موبایل روانشناسان فارس



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

پنل اس ام اس ابوموسی

جزیره ابوموسی جزیره‌ای در جنوب خلیج‌فارس و بخشی از استان هرمزگان در جنوب ایران است. این جزیره یکی از جزایر سه‌گانه ایران است. مساحت این جزیره که در ۲۶ درجهٔ خط عرض شمالی و در ۵۵ درجهٔ خط طول شرقی واقع شده‌است، در حدود ۱۲ کیلومتر مربع است.

فاصله میان این جزیره و جزایر تنب به دلیل عمق مناسب آب، تنها مسیر قابل کشتیرانی برای نفتکش‌های بزرگ است.تأسیسات جزیره شامل یک باند فرودگاه و هلی‌کوپتر، یک موج شکن و اسکله برای پهلوگیری کشتی‌های ماهیگیری و نظامی، اسکله هاورکرفت، کارخانه آب‌شیرین‌کن، سینمای روباز، دانشگاه پیام نور از سال ۱۳۸۶، مدرسه، مخابرات سالن ورزشی، (فوتسال، بدنسازی)، زمین فوتبال چمن مصنوعی، پلاژ ساحلی، سواحل بکر، استخر سرپوشیده، … است.

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیر پیامک یا تبلیغات انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

 

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

 

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

ابوموسیی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات پنل اس ام اس در ابوموسی

  • با خرید پنل پیامک ابوموسی؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری ابوموسی پیامک ارسال نمایید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در ابوموسی پیامک ارسال نمایید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف ابوموسی دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید در شهر ابوموسی بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در ابوموسی؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر ابوموسی دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول ابوموسی
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول ابوموسی
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی ابوموسی
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در ابوموسی
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ابوموسی
  6. ارسال سن و جنسیت در ابوموسی
  7. نمایندگی پنل اس ام اس ابوموسی

ارسال پیامک برای اصناف استان ابوموسی با پنل اس ام اس ابوموسی

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر ابوموسی، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر ابوموسی می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر ابوموسی قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد. شما میتوانید با خرید دستگاه ثبت شماره مشتری ، شماره مشتریان خود را ذخیره و به آنها پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی ارسال کنید .

 

چه ویژگی هایی سامانه پیامک ابوموسی را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس ابوموسی ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. پنل اس ام اس اردل

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. پنل اس ام اس اروندکنار تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک ابوموسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • امکان استفاده از افزونه ثبت نام با پیامک

 

ویژگی های متمایز پنل اس ام اس ابوموسی

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در ابوموسی
  6. پنل اس ام اس ازنا

مزیت مهم در مدیر پیامک :

 

با کد تخفیف abumusa از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید ثبت نام پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین نرم افزار ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191028480 تماس بگیرید.

 

 

پنل پیامک هرمزگان

استان هُرمُزگان نام یکی از استان‌های جنوبی ایران است که در شمال تنگه هرمز قرار گرفته‌است. استان هرمزگان از طریق زمینی به استان‌های بوشهر، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان ارتباط دارد و با راه‌آهن به راه‌آهن سراسری ایران متصل است و از طریق هوا با داشتن فرودگاه‌های بین‌المللی بندرعباس، کیش، بندرلنگه و قشم به سراسر جهان متصل است. پنل اس ام اس اسلام آباد غرب

استان هرمزگان جزو پنج استان پردرآمد ایران محسوب می‌شود، اما متأسفانه از نظر تقسیم بودجه در رده بیست و چهارمین استان قرار دارد.به دلیل تنوع ناهمواری‌ها در استان هرمزگان میتوان به گونه های جانوری گرمسیری مانند کمنزیل،شتر،بزمچه اشاره کرد.

در کنار گونه های سردسیری کوهستانی مانند قوچ و پلنگ مشاهده نمود. علاوه بر این، نزدیکی به دریا، سبب پیدایش گونه هایی از جانوران نظیر عقاب ماهیگیر، جبیر، اورینتال چشم سفید، دارکوب بلوچی شده است .

ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی در شهرستانها و شهرهای استان هرمزگان از جمله :

ابوموسی (شهر) • بستک • بندر چارک • بندر خمیر • بندرعباس • بندر لنگه • پارسیان (شهر) • تازیان پایین • تیرور • جاسک • جناح (شهر) • حاجی‌آباد (هرمزگان) • درگهان • دهبارز • رویدر • زیارت‌علی • سردشت (هرمزگان) • سندرک • سوزا • سیریک

• فارغان • فین (هرمزگان) • قشم (شهر) • کنگ • کوخرد هرنگ • کوهستک • کیش (شهر) • لمزان • هرمز (شهر) • هشت‌بندی • میناب • لیردف • بندر گروگ • بیکا • قلعه قاضی • کوشکنار • تخت • گوهران • رودان • خمیر • بشاگرد •

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیر پیامک و گرفتن تخفیف ویژه پنل اس ام اس برای انتخابات مجلس برای انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

 

ارسال بلک لیست

 

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

هرمزگانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات پنل اس ام اس در هرمزگان

  • با خرید پنل پیامک هرمزگان ؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری هرمزگان پیامک ارسال نمایید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستیدر هرمزگان پیامک ارسال نمایید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف هرمزگان دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید در شهر هرمزگان بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در هرمزگان؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر هرمزگان دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

 

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول هرمزگان
  2. پنل اس ام اس اقلید
  3. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول هرمزگان
  4. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی هرمزگان
  5. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در هرمزگان
  6. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست هرمزگان
  7. ارسال سن و جنسیت در هرمزگان
  8. نمایندگی پنل اس ام اس هرمزگان

ارسال پیامک برای اصناف استان هرمزگان با پنل اس ام اس هرمزگان

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان هرمزگان و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان هرمزگان می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان هرمزگان قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد. همچنین شما عزیزان میتوانید با خرید دستگاه ثبت شماره تلفن مشتریان در پنل اس ام اس شماره آنها را ذخیره و پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

 

از دیگر ویژگی های پنل پیامک هرمزگان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی و افزونه اورجینال دیجیتس
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

 

ویژگی های متمایز پنل اس ام اس هرمزگان

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. پنل اس ام اس الشتر
  6. نمایندگی پنل اس ام اس در هرمزگان

مزیت مهم در مدیر پیامک :

  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • ارسال پیامک انبوه با سیم کارت
  • ارسال sms انبوه
  • پنل اس ام اس اندیمشک

 

پنل اس ام اس ابهر

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس ابهر و مدیر پیامک آشنا خواهیم شد.

شهرستان ابهر، شهرستانی است در استان زنجان جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال۱۳۹۵، برابر با۱۶۷٬۵۸۳ نفر بوده‌است. مسجد جامع ابهر در سنهٔ ۸۸۸ هَ.ق. ساخته شده‌است، و دو در دارد: یکی طرف مشرق و دیگری طرف مغرب. صحن آن هشت ذرع، عرض و دوازده ذرع طول دارد و حوض عمیقی دارد که مخروبه است. پنل اس ام اس باخرز

مقصوره و ایوان سمت جنوب مسجد واقع و دو منار کاشی در دو گوشهٔ ایوان ساخته شده و دوشبستان آن در سمت مشرق و مغرب ایوان واقع شده‌است. تاریخ بنا و بانی اولی مسجد در سنگ مرمری نوشته شده ولی نام بانی و تاریخ بنا محو شده‌است. گویند یکی از امراء صفویه آن را تعمیر کرده و عبداﷲ میرزا پسر فتحعلی شاه نیز آن را تعمیر کرده‌است. این مسجد دو محلهٔ ابهر را از هم جدا می‌کند و خود آن در محلهٔ قدیم در مشرق قصبه واقع شده‌است.

شما می توانید با ثبت نام پنل اس ام اس انتخابات از سامانه مدیر پیامک و افزایش شانس پیروزی در انتخابات با استفاده از پنل اس ام اس برای انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

 

ارسال بلک لیست در پنل اس ام اس ابهر

 

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

سامانه پیام کوتاه ابهر

آیا قصد ثبت نام پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان زنجان شهرهای (زنجان، ابهر، خرمدره، قیدار و…) را دارید؟ امروز میخواهیم با معرفی پنل اس ام اس ابهر به قول معروف کار شما را راه بیاندازیم و درباره امکانات پنل اس ام اس ابهر بصورت مفصل گفتگو کنیم. با ما همراه باشید…

همانطور که میدانید در حال حاضر بازدهی تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات تراکتی، چاپ در روزنامه ها و… است چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را به تبلیغات اینترنتی و پیامکی میدهند. میخواهید بدانید چرا؟ پاسخ ساده است! دیگر کسی نیست که تلفن همراه نداشته باشد و نوتیفیکیشن های تلفن همراهش را چک نکند!

قابلیت های سامانه پیام کوتاه ابهر

قبل از هر چیز شاید بپرسید “شماره های افراد ساکن استان زنجان را از کجا گیر بیاوریم؟” خیالتان تخت تخت! یکی از امکانات سامانه پیام کوتاه ابهر بانک شماره موبایل بروز میباشد که مدیرپیامک بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرهای مختلف استان زنجان ارسال کنید.

شماره های فعال مناطق شهری استان زنجان در سامانه پیامک موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این استان پیامک ارسال کنید.

 

به کدام شهرهای استان زنجان میتوان پیامک ارسال کرد؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های مختلف استان زنجان در سامانه مدیرپیامک موجود میباشد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

زنجان ، ابهر ، خرمدره ، قیدار ، خدابنده ، هیدج ، صایین قلعه ، آب بر ، سلطانیه ، سجاس ، سحرورد ، زرین رود ، ماه نشان ، دندی ، گرماب ، نوربهار ، کرسف ، زرین آباد ، ارمغانخانه ، چورزق ، حلب ، نیک پی ، طارم ، ایجرود

اما شاید برخی از افراد نیازی به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نداشته باشند و بخواهند تنها به محدوده مشخصی از شهر های استان زنجان پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. چاره چیست؟

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی در سامانه پیام کوتاه ابهر

نگران نباشید! برای ارسال هدفمند شما پنل اس ام اس ابهر، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید که برایتان بازدهی دارد. تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.

اگر صاحب فروشگاه مواد غذایی، پوشاک و… باشید

قاعدتا اغلب مشتریان شما را افراد نزدیک به محل کسب و کارتان تشکیل میدهد. بنابراین بازار هدف شما دقیقا حول مکانی است که در آنجا فعالیت دارید.

کافی است تا در پنل اس ام اس ابهر به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهرهای ابهر را انتخاب کنید. تنها کافیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت از طریق پنل پیامک ابهر

یکی از امکانات پنل اس ام اس ابهر بانک شماره موبایل بر اساس سن و جنسیت می باشد که ماهیت این بانک اطلاعاتی، تبلیغاتی می باشد. شما می توانید جهت تبلیغات محصولات و کسب و کار خود از تمامی بانک های اطلاعاتی شماره موبایل های شهر ابهر استفاده کنید.

بانک اطلاعات

این بانک اطلاعات می تواند مورد استفاده بسیاری از افراد و مجموعه ها واقع شود، به خصوص اصناف شهر ابهر که هدف آنها یا مخاطبانشان محدود و مشخص می باشد، به طور مثال شما صاحب یک آموزشگاه کنکور در شهر ابهر و یا شهرستان های اطراف آن می باشید و برای افرادی که دارای محدوده سنی خاصی می باشند قصد تبلیغات دارید و یا اینکه صاحب یک آرایشگاه زنانه هستید و نمی خواهید پیامک هایتان برای آقایان ارسال شود و با اینکار هم به اهداف تبلیغاتی خود رسیده اید و هم اینکه صرفه جویی چشمگیری در هزینه های تبلیغاتی خود داشته اید. پنل اس ام اس باغملک

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل در سامانه پیام کوتاه ابهر

یکی دیگر از امکانات پنل اس ام اس ابهر، قابلیت ارسال پیامک از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

 

ارسال پیامک برای اصناف با سامانه پیام کوتاه ابهر

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان زنجان و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان زنجان می باشد.

برخی از کاربران پنل اس ام اس ابهر قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد. پنل اس ام اس بانه

چه ویژگی هایی سامانه پیام کوتاه ابهر را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس ابهر ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. پنل اس ام اس بجستان

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد. پنل اس ام اس بردسکن

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. پنل اس ام اس بم

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل اس ام اس مخابرات ابهر

سامانه پیام کوتاه ابهر دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل اس ام اس مخابرات ابهر، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران سامانه پیام کوتاه ابهر هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

همچنین شما شهروندعزیز ،می توانید بامراجعه به صفحه پنل پیامک سنندج باتخفیف ۳۰درصدی ازامکانات پنل پیامک سنندج نظیر پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی-دارا بودن بانک شماره های به‌روز-ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک و…. مطلع شوید.

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان ابهر، تنها کافیست پنل اس ام اس تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان! پنل اس ام اس بندر لنگه

ویژگی های پنل اس ام اس ابهر

 

پنل اس ام اس زنجان

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس زنجان و مدیر پیامک آشنا خواهیم شد.

در سامانه اس ام اس استان زنجان، مدیریت سامانه پیامک، نوشتن پیامک، تنظیم زمان ارسال پیامک و تعداد آن و انتخاب شماره ای دائمی و یا اعتباری برای ارسال در اختیار شما را میگیرد.زَنجانْ یا زنگان مرکز استان و شهرستان زنجان در شمال‌غرب ایران و از بزرگترین شهرهای شمال غرب ایران است.

زنجان از شمال به شهرستان طارم و خلخال و میانه و از مشرق به سلطانیه و طارم و از جنوب به خدابنده و ایجرود و از غرب به شهرستان ماه‌نشان محدود است و از سطح دریا ۱۶۶۳۳ متر ارتفاع دارد. پنل اس ام اس بندر ماهشهر

ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی در شهرستانها و شهرهای استان زنجان از جمله :

آب‌بر (زنجان) • ابهر • ارمغان‌خانه • چورزق • حلب (زنجان) • خرمدره • دندی (زنجان) • زرین‌آباد • زرین‌رود • زنجان • سجاس • سلطانیه • سهرورد • صایین‌قلعه • قیدار • کرسف • گرماب (شهر) • ماه‌نشان • نیک‌پی (زنجان) • هیدج • نوربهار • خدابنده • طارم • ایجرود •

 

از جمله شرایطی که فلسفه وجودی شهر زنجان را در منطقه تبیین و توجیه می‌نماید، وجود راه ارتباطی فلات مرکزی ایران به منطقه آذربایجان در منطقه، حاکم بودن شرایط مناسب اوضاع توپوگرافی، وجود اراضی مسطح با شیب ۲۲٪ در منطقه کوهستانی و بالاخره لزوم مرکز مبادلاتی تولیدات کشاورزی و ارائه خدمات متقابل به روستاهای حوزه نفوذ به ویژه ایالات پنجگانه مستقر در منطقه بوده‌است می‌رساند که این پدیده در شکل گیری شهر و محله بندی آن عامل تعیین کننده می‌باشد. پنل اس ام اس بهار

ارسال بلک لیست در پنل اس ام اس زنجان

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

 

سامانه پیام کوتاه زنجان

آیا قصد ثبت نام پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان زنجان شهرهای (زنجان، ابهر، خرمدره، قیدار و…) را دارید؟ امروز میخواهیم با معرفی پنل اس ام اس زنجان به قول معروف کار شما را راه بیاندازیم و درباره امکانات پنل اس ام اس زنجان بصورت مفصل گفتگو کنیم. با ما همراه باشید…

همانطور که میدانید در حال حاضر بازدهی تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات تراکتی، چاپ در روزنامه ها و… است چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را به تبلیغات اینترنتی و پیامکی میدهند. میخواهید بدانید چرا؟ پاسخ ساده است! دیگر کسی نیست که تلفن همراه نداشته باشد و نوتیفیکیشن های تلفن همراهش را چک نکند! پنل اس ام اس بهبهان

قابلیت های سامانه پیام کوتاه زنجان

قبل از هر چیز شاید بپرسید “شماره های افراد ساکن استان زنجان را از کجا گیر بیاوریم؟” خیالتان تخت تخت! یکی از امکانات سامانه پیام کوتاه زنجان بانک شماره موبایل بروز میباشد که مدیرپیامک بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرهای مختلف استان زنجان ارسال کنید. پنل اس ام اس بیجار

شماره های فعال مناطق شهری استان زنجان در سامانه پیامک موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این استان پیامک ارسال کنید.

به کدام شهرهای استان زنجان میتوان پیامک ارسال کرد؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های مختلف استان زنجان در سامانه مدیرپیامک موجود میباشد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

زنجان ، ابهر ، خرمدره ، قیدار ، خدابنده ، هیدج ، صایین قلعه ، آب بر ، سلطانیه ، سجاس ، سحرورد ، زرین رود ، ماه نشان ، دندی ، گرماب ، نوربهار ، کرسف ، زرین آباد ، ارمغانخانه ، چورزق ، حلب ، نیک پی ، طارم ، ایجرود

اما شاید برخی از افراد نیازی به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نداشته باشند و بخواهند تنها به محدوده مشخصی از شهر های استان زنجان پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. چاره چیست؟ پنل اس ام اس بیستون

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی در سامانه پیام کوتاه زنجان

نگران نباشید! برای ارسال هدفمند شما پنل اس ام اس زنجان، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید که برایتان بازدهی دارد. تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید. پنل اس ام اس بینالود

اگر صاحب فروشگاه مواد غذایی، پوشاک و… باشید

قاعدتا اغلب مشتریان شما را افراد نزدیک به محل کسب و کارتان تشکیل میدهد. بنابراین بازار هدف شما دقیقا حول مکانی است که در آنجا فعالیت دارید.

کافی است تا در پنل اس ام اس زنجان به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهرهای استان زنجان را انتخاب کنید. پنل اس ام اس پاوه تنها کافیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت از طریق پنل پیامک زنجان

یکی از امکانات پنل اس ام اس زنجان بانک شماره موبایل بر اساس سن و جنسیت می باشد که ماهیت این بانک اطلاعاتی، تبلیغاتی می باشد. شما می توانید جهت تبلیغات محصولات و کسب و کار خود از تمامی بانک های اطلاعاتی شماره موبایل های شهر زنجان استفاده کنید. پنل اس ام اس تایباد

بانک اطلاعات

این بانک اطلاعات می تواند مورد استفاده بسیاری از افراد و مجموعه ها واقع شود، به خصوص اصناف شهر زنجان که هدف آنها یا مخاطبانشان محدود و مشخص می باشد، به طور مثال شما صاحب یک آموزشگاه کنکور در شهر زنجان و یا شهرستان های اطراف آن می باشید و برای افرادی که دارای محدوده سنی خاصی می باشند قصد تبلیغات دارید و یا اینکه صاحب یک آرایشگاه زنانه هستید و نمی خواهید پیامک هایتان برای آقایان ارسال شود و با اینکار هم به اهداف تبلیغاتی خود رسیده اید و هم اینکه صرفه جویی چشمگیری در هزینه های تبلیغاتی خود داشته اید. پنل اس ام اس تربت جام

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل در سامانه پیام کوتاه زنجان

یکی دیگر از امکانات پنل اس ام اس زنجان، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

ارسال پیامک برای اصناف با سامانه پیام کوتاه زنجان

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان زنجان و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان زنجان می باشد.
برخی از کاربران پنل اس ام اس زنجان قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود. پنل اس ام اس تربت حیدریه

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیام کوتاه زنجان را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس زنجان  ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد. پنل اس ام اس تویسرکان

 

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. پنل اس ام اس جاجرم

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل اس ام اس مخابرات زنجان

سامانه پیام کوتاه زنجان دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل اس ام اس مخابرات زنجان، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران سامانه پیام کوتاه زنجان هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

همچنین شما شهروندعزیز ،می توانید بامراجعه به صفحه پنل پیامک قزوین باتخفیف ۳۰درصدی ازامکانات پنل پیامک قزوین نظیر پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی-دارا بودن بانک شماره های به‌روز-ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک و…. مطلع شوید.

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان زنجان، تنها کافیست پنل اس ام اس تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان!

ویژگی های پنل اس ام اس زنجان



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

با این روش چشم‌هایتان را کارتونی کنید:

برای اینکه چشمانی درشت داشته باشید و مژه‌های‌تان شبیه شخصیت‌ های کارتونی پر شود، می‌توانید قسمت بیرونی چشم تان را بیشتر برس بکشید. همچنین اگر می‌خواهید مژه‌هایتان خیلی بلند شود و در ضمن حالت طبیعی خود را نیز حفظ کند، می‌توانید قبل از استفاده از ریمل، از فر مژه استفاده کنید. همچنین از اینکه برس ریمل را چند بار پشت سر هم بکشید خودداری کنید.

چند نکته مهم در مورد استفاده از ریمل:

  • ریمل‌هایى که پایه اصلى آنها از روغن تشکیل شده است به دلیل این که به سختى پاک مى‌شوند، موجب افزایش ریزش مژه‌ها و چسبندگى آنها مى‌شوند.
  • استفاده از ریمل‌ها یا هرگونه لوازم آرایشى ممنوعیت خاصى ندارد، حتى افرادى که به دلیل بیمارى‌هاى مختلف مژه‌های‌شان کم پشت شده یا اثر تصادف مژه‌هاى خود را از دست داده اند، مى‌توانند با استفاده از این محصول آرایشی ظاهر چهره خود را تا حدى به صورت طبیعى برگردانند.
  • بسیار مهم است که مواد ریمل پوست پلک یا جاهای دیگر صورت را تیره نکند. اگر بعد از آرایش دیدید که نقطه‌ای از پوست تیره شده‌است وقتی هنوز خیس است اقدام به پاک کردن آن نکنید بلکه صبر کنید تا خشک شود و بعد خیلی آرام با یک گوش‌ پاک کن تیرگی را پاک کنید.

 

ریمل حجم دهنده یا بلند کننده مناسب مژه های ما است؟

این ریمل‌ها در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و باعث سیاهی اطاف چشم نمی‌شود. ریمل‌های ضدآب حاوی موم و روغن های معدنی هستند. اگر زیاد عرق کردن می‌کنید و دارای پوستی چرب هستید و یا اهل گریه کردن و رفتن به استخر با آرایش هستید، پس حتما از ریمل های ضدآب استفاده کنید تا زیر چشمانتان به حاله ای سیاه رنگ تبدیل نشود.

• ریمل های تقویتی

این نوع ریمل علاوه بر حجم دهی و بلند کردن دارای موادی هستند که برای تقویت مژه و پرشدن یا بلند شدن مژه به طور طبیعی نیز مفید هستند.

• ریمل فیبری (Fiber Mascara)

ریمل های فیبری در هنگام حرکت، با مژه هایتان درگیر می شوند و همه ی اطراف آن را می پوشانند.

• ریمل جدا کننده ی مژه

این محصول همه کاره، که حجم دهنده و ضخیم کننده است، معمولا به صورت ضد آب عرضه می شود. با توجه به غلظت و بافت آن، این ریمل به طور مساوی روی مژه ها پخش می شود، هر مژه را جداگانه، ظریف و با فر زیبایی نشان می دهد و ظاهری خواستنی به شما می دهد.

ید. ابتدا یک لایه بزنید، اجازه دهید خشک شود و دوباره سر مژه‌ها و مژه‌های انتهای چشم را دوباره بزنید.

شناخت پایه‌های رنگ مو:

برای شناسایی دقیق رنگ مو و انتخاب مناسب آن ابتدا باید با پایه‌های مو یا عمق آن آشنا شویم.

رنگ مو

اگر تن پوستتان گرم است، باید سایه های طلایی مثل کاراملی و برنز در سایه ای تیره تر از پوستتان انتخاب کنید. تیره و مشکی را نباید انتخاب کنید چون صورتتان را به کلی محو می کند و اگر هم درجه های طلایی را انتخاب می کنید، دقت کنید که خیلی روشن نباشد چون ممکن است مویتان نارنجی از آب درآید. بلوند خاکستری و قهوه ای روشن برای پوست گرم شما بهترین انتخاب است.

اگر پوستتان متمایل به صورتی و سرد است، از رنگهایی که سرخی پوستتان را بیشتر جلوه می دهد اجتناب کنید، مثل طلایی، طلایی مایل به قرمز، و مسی.

افرادی که در کودکی موی بلوند و طلایی داشته اند، بهترین پوست را برای داشتن موی بلوند حتی در بزرگسالی دارند. برای کسی که پوست گرمی دارد بلوند برنجی یا هایلایت تقریباً مناسب نیست. این افراد بهتر است از درجه ها و سایه های گرمتر استفاده کنند.

اگر مویتان قهوه ای است و می خواهید آن را به بلوند تغییر دهید، سعی کنید بلوند خیلی روشنی انتخاب نکنید. اگر می خواهید مو و پوستتان ضد و نقیض باشد به شکلی که هر دو خوب جلوه کند، هایلایت و لولایت برای شما مناسب است. به خاطر داشته باشید که برای چشمان سبز و قهوه ای، موی تیره بهتر است تا موی بلوند.

نکاتی مهم هنگام انتخاب رنگ موی مناسب:

  1. هنگام انتخاب آن، پایه موی خود فرد اهمیت زیادی دارد. بهترین رنگ مو حتی تیره‌ترین آن ها که روی کاتالوگ‌ها مشاهده می‌شود، رنگ‌هایی هستند که بر روی

    درمورد موی قرمز و شرابی هم باید بگویم که تقریباً همه می توانند از آن استفاده کنند. مسئله مهم این است که درجه وسایه رنگی را انتخاب کنید که با پوستتان بیشتری سازگاری را داشته باشد. خانم هایی که پوستی روشن یا صورتی دارند، موی قرمز و شرابی بیشتر از همه به آنها می آید.

    موی خاکستری به خاطر بافت زبری که دارد خیلی سخت تغییر می کند است. اگر موهایتان کمتر از یک سوم سفید شده است، از نوع موقتی که یک سایه از موی طبیعی خودتان روشن تر باشد یا تقریباً با آن همرنگ باشد استفاده کنید.

    گاهی هم شکستن قانون اشکالی ندارد…
    ما از نژادهای مختلفی هستیم. کلا قانون سرد و گرم بیشتر شبیه یک راهنماست. کیت لینینگتون که از کارمندان شرکت آناستازیا بورلی هیلز است می‌گوید: «در واقع همه‌ی خانم‌ها می‌توانند از همه‌ی رنگ‌ها استفاده کنند. قوانین، برای شکستن وضع شده‌اند!»
    ما عاشق چنین نگرش‌هایی هستیم! اگر رنگی فوق العاده‌ را انتخاب کردید و روی موهای شما بد از آب درآمد، می‌توانید رنگ دیگری را امتحان کنید یا اصلا موهایتان را کوتاه کنید.
    دوباره به عقب برگردید و دوباره امتحان کنید. این یکی از همان ویژگی‌های جالب است که فقط مخصوص خانم‌هاست!

الف) رنگ موهای موقت

در زیر شاخه موقت، یک دسته دیگر هم وجود دارد که به آنها نیمه‌موقت می‌گویند. موقت رنگ‌هایی هستند که فقط به اندازه یک بار شامپو زدن دوام دارند. این نوع محصول به داخل مو نفوذ نمی‌کنند و تنها روی ساقه مو قرار می‌گیرند. انواع نیمه‌موقت که بیشتر برای موهای سفید کاربرد دارند، به اندازه 4 تا 6 بار شامپو زدن روی مو ماندگاری دارند. این نوع  به دلیل داشتن مواد اکسیدان ضعیف و نداشتن آمونیاک به موها صدمه کمتری می‌زنند و حتی گاهی به عنوان تقویت‌کننده رنگ طبیعی مو نیز به کار می‌روند.

انواع رژ لب

رژ لب چیست؟

چه رنگی برای چه پوستی؟

برای انتخاب رنگ  مناسب باید به جنس و رنگ پوست خود توجه کنید. خانم هایی که پوست صورت نسبتا تیره ای دارند، بهتر است از رژ های قرمز تیره، بنفش و گوجه ای براق استفاده کنند. رژهای قهوه ای روشن و آجری با سایه صورتی رنگ ، برای خانم هایی مناسب تر هستند که رنگ پوست شان روشن تر است.

اگر رنگ پوست صورت شما گرم است از رژهای پایه رنگ نارنجی استفاده کنید و اگر رنگ پوست شما حالت سرد و روشن دارد، از رژهای پایه رنگ آبی. اگر می خواهید رنگ آن مدت زمان زیادی حفظ شود، بهتر است پس از استفاده از رژ، از یک محصول تسبیت کننده استفاده کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

بی شک ووکامرس بهترین افزونه فروشگاهی وردپرس است.برای مدیران فروشگاه بسیار مهم است ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنند.افزونه پیامک ووکامرس با اضافه شدن به زیر منوی ووکامرس این امکان را برای مدیر راهم میکند تا با تنظیم کردن محتوای پیام ها و اتصال افزونه پیامک ووکامرس به پنل پیامکی پیام هایی را بصورت اتوماتیک برای مشتریان و وب سایت خود ارسال کنند.

ما در تابان اس ام اس علاوه بر ایجاد بستری برای ارسال پیامک انبوه راه کار های بازاریابی پیامکی را نیز به شما آموزش میدهیم.

معرفی افزونه ارسال پیامک در ووکامرس

یکی از دلایل محبوبیت وردپرس هماهنگی آن با پلاگین های افزودنی و توسعه آن بدون نیاز به دانش کد نویسی است.

ووکامرس نیز از این قاعده مستثنی نیست و علاقه مندان این افزونه با نوشتن افزودنی هایی برای آن کار کردن با ووکامرس را لذت بخش تر کرده اند.

شما میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به دانلود و نصب این افزونه از امکانات خوب آن بهره مند شوید.

 

دانلود افزونه ارسال پیامک ووکامرس

امکانات افزونه حرفه ای پیامک ووکامرس

  • ارسال پیامک به مشتری در هنگام ثبت سفارش
  • امکان اتصال به تلگرام از طریق وبسرویس های تلگرامی
  • ارسال sms به مدیر در هنگام ثبت سفارش
  • ارسال پیامک به مشتری و مدیر در صورت تغییر وضعیت سفارش 
  • قابلیت ارسال پیامک تکی به مشتریان از طریق افزونه
  •  سازگاری کامل با بیش از ۶۰ سامانه ارسال پیامک ایرانی
  • قابلیت ارسال sms به مشتری از طریق صفحه سفارشات
  • قابلیت افزودن فیلد موبایل به صفحه سفارش برای دریافت پیامک
  • امکان افزودن فرم اطلاع رسانی به کاربر در هنگام حراج محصول
  • قابلیت اطلاع رسانی به خریداران محصول در هنگام انتشار نسخه جدید

 

معرفی بهترین افزونه های ارسال پیامک وردپرس

آیا امکان ارسال به بلک لیست در افزونه پیامک ووکامرس وجود دارد؟

بعد از نصب افزونه پیامک ووکامرس و اتصال آن به پنل پیامکی شما قادر خواهید بود پیامک های تایید ثبت نام را با خطوط خدماتی که تابان اس ام اس در اختیار شما قرار میدهد برای کاربرانی که دریافت پیامک تبلیغاتی را به خط خود بسته اند ارسال کنید.

پس دیگر نگران تحویل داده نشدن پیامک های خود از سمت سایت به کاربران نباشید.

تنظیمات افزونه پیامک Persian Woocommerce Sms

پس از نصب افزونه با مراجعه به بخش ووکامرس فارسی و انتخاب گزینه تنظیمات پیامک به بخش مدیریتی افزونه دسترسی پیدا خواهید کرد.
تنظیمات افزونه حرفه ای پیامک ووکامرس دارای بخشهای زیر است.

  1. همگانی : فعال سازی و اتصال به وبسرویس پیامک یا تلگرام
  2. خریدار : فعال سازی ارسال پیام به خریدار و تنظیم متن فیلدها
  3. مدیر کل : فعال کردن امکان ارسال پیامک به مدیر پس از ثبت سفارش و تنظیم متن فیلد
  4. مدیر محصول : امکان فعال سازی ارسال پیام برای مدیر فروشگاه
  5. اطلاع رسانی : تنظیمات اطلاع رسانی قابل نمایش در بخش توضیحات محصول
  6. ارسال پیامک : امکان ارسال پیامک از پیشخوان وردپرس به شماره موبایل دلخواه

برای فعال سازی قابلیت ارسال sms توسط ووکامرس ابتدا باید به بخش همگانی مراجعه کرده و وبسرویس پیامک یا تلگرام را فعال کنیم. برای اینکار باید در سامانه های ارسال sms سرویس داشته باشم و اطلاعاتی مانند نام کاربری، کلمه عبور و شماره ارسال کننده را در تنظیمات افزونه وارد کنیم پس از ذخیره تنظیمات قابلیت ارسال پیامک برای مشتریان فعال خواهد شد.

چرا از تابان اس ام اس برای ارسال پیامک استفاده کنیم؟

  • امکان ارسال تیکت به تیم پشتیبانی آنلاین
  • امکان تماس تلفنی و دریافت مشاوره برای بازاریابی پیامکی مربوط به شغل شما
  • امکان ارسال پیامک با ده نوع متد متفاوت
  • امکان استفاده از متد جدید نقشه بندی برای ارسال با کدپستی منطقه
  • استفاده از سرشماره های مختلف در ارسال پیامک
  • امکان خرید خط اختصاصی از پنل
  • دریافت یک خط هدیه 14 و 15 رقمی از سر شماره ی 5000 از طرف پنل
  • پشتیبانی از پلاگین ها و افزونه ها
  • و....

درباره ی خرید پنل اس ام اس سوال دارید؟

از مشاوره رایگان تابان اس ام اس استفاده کنید!

02191028480

ثبت نام پنل اس ام اس


:: برچسب‌ها: افزونه پیامک ووکامرس , ارسال پیامک در ووکامرس ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.

پنل اس ام اس آستانه اشرفیه

آستانه اشرفیه (به گیلکی: أسسؤنه) مرکز شهرستان آستانه اشرفیه در استان گیلان است. آرامگاه محمد معین، گردآورنده فرهنگ فارسی معین، ادیب و لغت‌شناس ایرانی در این شهر در کنار حشمت‌رود قرار دارد.

از مکان‌های تفریحی آن پارک ساحلی و مناظر زیبای حاشیهٔ رودخانهٔ سفید رود است. دوشنبه بازار و پنچشنبه بازار این شهر مکانی مناسب برای اجتماع مردم و خرید مایحتاج هفته است و از شهرها و روستاهای همجوار در این روز به این مکان می ایند. مهم‌ترین اثر تاریخی و دیدنی این شهر همان بقعه سیدجلال‌الدین اشرف است.

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر آستانه اشرفیه [/su_button]

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید .

آستانه ای عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات پنل اس ام اس در آستانه اشرفیه

  • با خرید پنل پیامک آستانه اشرفیه؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری آستانه اشرفیه پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آستانه اشرفیه؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در آستانه اشرفیه پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آستانه اشرفیه؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف آستانه اشرفیه دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آستانه اشرفیه؛ میتوانید در شهر آستانه اشرفیه بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آستانه اشرفیه؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آستانه اشرفیه؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر آستانه اشرفیه دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول آستانه اشرفیه
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آستانه اشرفیه
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی آستانه اشرفیه
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در آستانه اشرفیه
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست آستانه اشرفیه
  6. ارسال سن و جنسیت در آستانه اشرفیه
  7. نمایندگی پنل اس ام اس آستانه اشرفیه

ارسال اس ام اس بر اساس سن و جنسیتارسال پیامک برای اصناف استان آستانه اشرفیه با پنل اس ام اس آستانه اشرفیه

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر آستانه اشرفیه، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر آستانه اشرفیه می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر آستانه اشرفیه قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک آستانه اشرفیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • افزونه دیجیتس

ارائه خط خدماتی و ارسال پیامک با سیمکارتویژگی های متمایز پنل اس ام اس آستانه اشرفیه

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در آستانه اشرفیه

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مزیت مهم در ایران پیامک :

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای برای شهر آستانه اشرفیه [/su_button]

خرید پنل اس ام اس از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین بهترین روش ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02141256868 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس الشتر , ارسال SMSهای تبلیغاتی , https://iran-payamak , com ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.

پنل اس ام اس بندر ماهشهر

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس بندر ماهشهر و ایران پیامک آشنا خواهیدشد.با ما همراه باشید.

شهرستان بندر ماهشهر یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب ایران است. مرکز این شهرستان، شهر بندر ماهشهر است. بندر امام خمینی و شهر چمران از دیگر شهرهای آن هستند.

شهر ماهشهر از دو قسمت ماهشهر قدیم و ناحیه صنعتی تشکیل شده‌است. این شهر یکی از قطبهای بزرگ اقتصادی کشور به‌شمار می‌رود. از یک طرف منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و از طرف دیگر اداره بنادر و کشتیرانی جایگاه ویژه‌ای را به این شهر اختصاص داده‌است. شهرک بعثت نیز یکی از شهرک‌های بزرگ ماهشهر به‌شمار می‌رود که ساکنان آن اکثراً از خانواده‌های کارمندان شرکتهای پتروشیمی به‌شمار می‌آیند. از دیگر شهرکها و روستاهای آن می‌توان به شهرک طالقانی و جراحی نام برد. در این شهر امکاناتی نظیر فرودگاه، راه‌آهن نیز موجود می‌باشد.

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای بندر ماهشهر [/su_button]

ویژگی های پنل اس ام اس بندر ماهشهر

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل اس ام اس بندر ماهشهر؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس بندر ماهشهر برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید:

می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل اس ام اس بندر ماهشهر، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

ارسال پیامک رایگان در ایران پیامک

انواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره‌های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

ارسال پیامک منطقه ای پنل اس ام اس بندر ماهشهر

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک منطقه ای در پنل اس ام اسارسال پیامک براساس کدپستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش ایران پیامک پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در ایران پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد

ارسال پیامک به شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است،فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.

پنل اس ام اس بندر ماهشهر – ارسال پیامک انبوه

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

برخی از امکانات :

  • ارسال ساده، ارسال گروهی، ارسال هوشمند SMS به کلیه اپراتورها (همراه اول،ایرانسل،تالیا)
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس پیش‌شماره
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی از روی نقشه – جدید
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس شهر و استان موردنظر شما – جدید
  • دریافت آنلاین و آفلاین SMS مخاطبین در وب‌سایت شما
  • اتصال به سوئیچ اینترنتی شبکه تلفن همراه کشور
  • دارای شماره ۸ رقمی رند اشتراکی جهت ارسال پیامک ۳۰۰۰۲۲۲۳
  • قابلیت زمان‌بندی SMSهای ارسالی
  • پاسخگویی خودکار به SMSهای دریافتی
  • قابلیت ارسال SMSهای دریافتی به موبایل مدیر سیستم
  • امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم
  • قابلیت Export و Import اطلاعات از طریق فایل Execl
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی SMS برای ارسال و دریافت
  • گزارش‌ها کامل از وضعیت دقیق سیستم و SMSهای ارسالی و دریافتی
  • امکان گروه‌بندی مخاطبین و ایجاد دفترچه تلفن
  • برگزاری مسابقات و آزمون‌ها از طریق پیام کوتاه
  • سیستم پشتیبانی مشتریان و صندوق انتقادات و پیشنهاد‌ها
  • نظرسنجی و آمارگیری
  • سیستم پاسخگویی هوشمند و منشی آنلاین از طریق سامانه پیام کوتاه
  • سیستم مناسبت‌ها و رخدادها
  • سیستم ارائه خدمات ویژه از طریق sms به‌صورت رایگان و پولی

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای بندر ماهشهر [/su_button]

خرید پنل اس ام اس از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02141256868 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: HTTPS://IRAN-PAYAMAK , COM ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.

پنل اس ام اس اروندکنار

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس اروندکنار و ایران پیامک آشنا خواهیدشد.با ما همراه باشید.

بندر اَروَندکِنار شهر و بخشی است در شهرستان آبادان در استان خوزستان. این شهر در پنجاه کیلومتری جنوب شهر آبادان قرار گرفته‌است و دارای ذخایر نفتی است. این شهر بندری، دارای اسکله و امکانات بارگیری لنجهای کوچک است.براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن (۱۳۹۵)، جمعیت آن ۱۱۱۷۳ نفر (۳۱۵۶ خانوار) بوده‌است.اروندکنار در انتهای جزیره آبادان واقع شده و واپسین بندر ایران در کرانه اروندرود است. پیش از اروندکنار، بندر خسروآباد قرار دارد.

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر اروندکنار [/su_button]

ویژگی های پنل اس ام اس اروندکنار

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل اس ام اس اروندکنار؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس اروندکنار برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید:

می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل اس ام اس اروندکنار، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

ارسال پیامک و جذب مشتریانواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره‌های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

ارسال پیامک منطقه ای پنل اس ام اس اروندکنار

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک براساس کدپستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش ایران پیامک پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در ایران پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد

ارسال پیامک به شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است،فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.

پنل اس ام اس اروندکنار – ارسال پیامک انبوه

  • ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه توسط سرویس ایران پیامک و از طریق شماره های ۸ رقمی رُند ۵۰۰۰ انجام می گیرد.
  • همچنین ایران پیامک ارسال انبوه و تبلیغاتی را برای تعداد ۱۰ هزار پیامک به بالا انجام می دهد.
  • تعرفه ارسال انبوه نسبت به تعداد درخواستی متغیر است که می توانید در بالا مشاهده نمایید.
  • ایران پیامک متعهد به ارسال پیامک به تعداد درخواستی مشتری بوده و مسئولیتی در قبال مسیر پیامک تا گوشی گیرنده ندارد.
  • بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید.
  • ایران پیامک مجری واگذاری سامانه پیامک انبوه در شهرستان اروندکنار می باشد، همچنین ما این توانایی را داریم تا به شما سامانه پیام کوتاه اختصاصی نمایندگی بدون هیچ گونه نام و لوگویی از خودمان را ارائه کنیم،
  • ایران پیامک قادر است در هر ساعت از شبانه روز برای شما پیامک های انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و تشییع جنازه ( پیامک ترحیم ) را ارسال نماید.

سامانه پیامک یا پنل اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است که امکان ارسال ، دریافت و مدیریت اس ام اس را به صورت انبوه برای شما فراهم می کند. با استفاده از سامانه پیامک به راحتی و بدون استفاده از هیچ نرم‌افزار و سخت‌افزار خاصی می‌توانید اس‌ ام‌ اس‌ های خود را به‌صورت تکی، گروهی، انبوه و بر اساس پارامترهای خاصی نظیر کد پستی، منطقه‌ای (شهر و استان)، دکل‌های مخابراتی، جنسیت و غیره و به‌صورت فوری یا زمان‌بندی‌شده ارسال نمایید.

ارسال پیامک از روی نقشه گوگلیک سامانه تحت اینترنت برای ارسال ، دریافت و مدیریت SMS هست. با سامانه ارسال و دریافت پیامک شما می‌توانید :

  1. ارسال SMS انبوه به‌ صورت انفرادی و گروهی
  2. ارسال SMSهای تبلیغاتی
  3. ارسال SMS با شماره اختصاصی شما
  4. امکان ارسال‌ SMS های طولانی (Long SMS)
  5. سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت SMS ( سرعت بین ۱۰٫۰۰۰ پیامک در دقیقه هست)
  6. دریافت پیام‌های کوتاه در وب‌سایت شما
  7. افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیت
  8. عدم نیاز به سخت‌ افزار جانبی و gsm modem
  9. عدم نیاز به نصب نرم‌افزار بر روی سیستم شما
  10. پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام‌های دریافتی
  11. ارسال پیام‌های دریافتی به همراه مدیر سایت و یا سایر نرم‌افزارهای شرکت/سازمان شما
  12. امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم بدون نیاز به اینترنت
  13. این سامانه هم‌اکنون مورداستفاده بیش از ۱۰۰۰ سازمان و شرکت هست.
  14. امکان استفاده از دستگاه ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتریان
  15. مناسب برای شرکت‌ها ، سازمان‌ها ، موسسه‌های تبلیغاتی ، موسسه‌های گردشگری ، مدیران سایت‌ها و فروشگاه‌ها ، مدارس ، هتل داران ، آموزشگاه‌ها ،رستوران‌داران ، مغازه‌داران و …

برخی از امکانات :

  • ارسال ساده، ارسال گروهی، ارسال هوشمند SMS به کلیه اپراتورها (همراه اول،ایرانسل،تالیا)
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس پیش‌شماره
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی از روی نقشه – جدید
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس شهر و استان موردنظر شما – جدید
  • دریافت آنلاین و آفلاین SMS مخاطبین در وب‌سایت شما
  • اتصال به سوئیچ اینترنتی شبکه تلفن همراه کشور
  • دارای شماره ۸ رقمی رند اشتراکی جهت ارسال پیامک ۳۰۰۰۲۲۲۳
  • قابلیت زمان‌بندی SMSهای ارسالی
  • پاسخگویی خودکار به SMSهای دریافتی
  • قابلیت ارسال SMSهای دریافتی به موبایل مدیر سیستم
  • امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم
  • نمایندگی فروش پنل اس ام اس
  • قابلیت Export و Import اطلاعات از طریق فایل Execl
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی SMS برای ارسال و دریافت
  • گزارش‌ها کامل از وضعیت دقیق سیستم و SMSهای ارسالی و دریافتی
  • امکان گروه‌بندی مخاطبین و ایجاد دفترچه تلفن
  • برگزاری مسابقات و آزمون‌ها از طریق پیام کوتاه
  • سیستم پشتیبانی مشتریان و صندوق انتقادات و پیشنهاد‌ها
  • نظرسنجی و آمارگیری
  • سیستم پاسخگویی هوشمند و منشی آنلاین از طریق سامانه پیام کوتاه
  • سیستم مناسبت‌ها و رخدادها
  • سیستم ارائه خدمات ویژه از طریق sms به‌صورت رایگان و پولی

 

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر اروندکنار [/su_button]

خرید پنل اس ام اس از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین نرم افزار ارسال پیامک با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02141256868 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: قابلیت زمان‌بندی SMSهای ارسالی , نمایندگی فروش پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.

پنل اس ام اس ازنا

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس ازنا و ایران پیامک آشنا خواهیدشد.با ما همراه باشید.

ازنا یکی از شهرهای استان لرستان واقع در خاور این استان است که دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی می‌باشد. در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۴۷٬۴۸۹ نفر و بعد از خرم‌آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، کوهدشت و نورآباد هفتمین شهر لرستان از نظر جمعیت بود و جزء شهرهای کم جمعیت لرستان محسوب می‌شود.

تونل برفی یکی از آثار طبیعی شهرستان ازنا در استان لرستان است. این تونل به‌صورت طبیعی در برف و یخ‌های دامنهٔ اشترانکوه در منطقهٔ کمندان شهرستان ازنا به‌وجود آمده‌است.

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر ازنا [/su_button]

ویژگی های پنل اس ام اس ازنا

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل اس ام اس ازنا؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس ازنا برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید:

می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل اس ام اس ازنا، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

ارسال پیامک رایگان در ایران پیامکانواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره‌های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

ارسال پیامک منطقه ای پنل اس ام اس ازنا

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک براساس کدپستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش ایران پیامک پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در ایران پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد

ارسال پیامک به شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است،فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.

پنل اس ام اس ازنا – ارسال پیامک انبوه

  • ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه توسط سرویس ایران پیامک و از طریق شماره های ۸ رقمی رُند ۵۰۰۰ انجام می گیرد.
  • همچنین ایران پیامک ارسال انبوه و تبلیغاتی را برای تعداد ۱۰ هزار پیامک به بالا انجام می دهد.
  • تعرفه ارسال انبوه نسبت به تعداد درخواستی متغیر است که می توانید در بالا مشاهده نمایید.
  • ایران پیامک متعهد به ارسال پیامک به تعداد درخواستی مشتری بوده و مسئولیتی در قبال مسیر پیامک تا گوشی گیرنده ندارد.
  • بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید.
  • ایران پیامک مجری واگذاری سامانه پیامک انبوه در شهرستان ازنا می باشد، همچنین ما این توانایی را داریم تا به شما سامانه پیام کوتاه اختصاصی نمایندگی بدون هیچ گونه نام و لوگویی از خودمان را ارائه کنیم،
  • ایران پیامک قادر است در هر ساعت از شبانه روز برای شما پیامک های انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و تشییع جنازه ( پیامک ترحیم ) را ارسال نماید.

از ویژگی‌های بارز سامانه پیام کوتاه دانشنامه ازنا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پنل اس ام اس رایگان با تعرفه ارسال پایین
  • بازگشت وجه پیامک‌های ارسالی ناموفق
  • ارائه ۳ خط اختصاصی کاملاً رایگان از اپراتور ۵۰۰۰
  • امکان ارسال به روش‌های مختلف (دکل مخابراتی ، جنسیت ، منطقه محل سکونت ، کد پستی ، دسته‌بندی اصناف و …)
  • امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی و ارسال پیامک هوشمند
  • امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان با دستگاه کی پد پیامک
  • و بسیاری امکانات دیگر که در بخش مربوط به امکانات سامانه به‌صورت جامع توضیح داده‌شده است.

ارائه خط خدماتی رایگان با خرید پنل پیامکیک سامانه تحت اینترنت برای ارسال ، دریافت و مدیریت SMS هست. با سامانه ارسال و دریافت پیامک شما می‌توانید :

  1. ارسال SMS انبوه به‌ صورت انفرادی و گروهی
  2. ارسال SMSهای تبلیغاتی
  3. ارسال SMS با شماره اختصاصی شما
  4. امکان ارسال‌ SMS های طولانی (Long SMS)
  5. سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت SMS ( سرعت بین ۱۰٫۰۰۰ پیامک در دقیقه هست)
  6. دریافت پیام‌های کوتاه در وب‌سایت شما
  7. عدم نیاز به سخت‌ افزار جانبی و gsm modem
  8. عدم نیاز به نصب نرم‌افزار بر روی سیستم شما
  9. امکان استفاده از افزونه دیجیتز
  10. پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام‌های دریافتی
  11. ارسال پیام‌های دریافتی به همراه مدیر سایت و یا سایر نرم‌افزارهای شرکت/سازمان شما
  12. امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم بدون نیاز به اینترنت
  13. این سامانه هم‌اکنون مورداستفاده بیش از ۱۰۰۰ سازمان و شرکت هست.
  14. مناسب برای شرکت‌ها ، سازمان‌ها ، موسسه‌های تبلیغاتی ، موسسه‌های گردشگری ، مدیران سایت‌ها و فروشگاه‌ها ، مدارس ، هتل داران ، آموزشگاه‌ها ،رستوران‌داران ، مغازه‌داران و …

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

برخی از امکانات :

  • ارسال ساده، ارسال گروهی، ارسال هوشمند SMS به کلیه اپراتورها (همراه اول،ایرانسل،تالیا)
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس پیش‌شماره
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی از روی نقشه – جدید
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس شهر و استان موردنظر شما – جدید
  • دریافت آنلاین و آفلاین SMS مخاطبین در وب‌سایت شما
  • اتصال به سوئیچ اینترنتی شبکه تلفن همراه کشور
  • دارای شماره ۸ رقمی رند اشتراکی جهت ارسال پیامک ۳۰۰۰۲۲۲۳
  • قابلیت زمان‌بندی SMSهای ارسالی
  • پاسخگویی خودکار به SMSهای دریافتی
  • قابلیت ارسال SMSهای دریافتی به موبایل مدیر سیستم
  • امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم
  • قابلیت Export و Import اطلاعات از طریق فایل Execl
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی SMS برای ارسال و دریافت
  • گزارش‌ها کامل از وضعیت دقیق سیستم و SMSهای ارسالی و دریافتی
  • امکان گروه‌بندی مخاطبین و ایجاد دفترچه تلفن
  • نمایندگی ارسال پیامک انبوه
  • برگزاری مسابقات و آزمون‌ها از طریق پیام کوتاه
  • سیستم پشتیبانی مشتریان و صندوق انتقادات و پیشنهاد‌ها
  • نظرسنجی و آمارگیری
  • سیستم پاسخگویی هوشمند و منشی آنلاین از طریق سامانه پیام کوتاه
  • سیستم مناسبت‌ها و رخدادها
  • سیستم ارائه خدمات ویژه از طریق sms به‌صورت رایگان و پولی

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر ازنا [/su_button]

خرید پنل اس ام اس از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02141256868 تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.

پنل اس ام اس اسالم

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس اسالم و ایران پیامک آشنا خواهیدشد.با ما همراه باشید.

اَسالِم یکی از شهرهای استان گیلان در شمال ایران است. این شهر با جمعیت ۱۰٬۷۲۰ نفر مرکز بخش اسالم شهرستان تالش بزرگ است. در دوره‌هایی نیز این شهر مرکزیت شهرستان تالش را داشته‌است.اسالم در ۵ کیلومتری مرکز تالش (هشتپر) واقع است.

ناورود از این شهر می‌گذرد، آن را به دوبخش تقسیم می‌کند و پس از طی چند کیلومتر به دریای خزر می‌ریزد. صنایع دستی (گلیم و سفال)، فراورده‌های دامی، چوب و کاغذ این ناحیه شهرت فرامنطقه‌ای دارد. در پیرامون این شهر گردشگاه‌های فراوانی وجود دارد از جمله ساحل و پارک جنگلی گیسوم، مسیر رؤیایی اسالم به خلخال و منزل جلال ال احمد و… اشاره کرد. مردم این ناحیه به زبان تالشی صحبت می‌کنند.

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر اسالم [/su_button]

ویژگی های پنل اس ام اس اسالم

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل اس ام اس اسالم؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس اسالم برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید:

می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل اس ام اس اسالم، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

انواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره‌های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

سامانه پیامک برای جذب مشتریارسال پیامک منطقه ای پنل اس ام اس اسالم

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک براساس کدپستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش ایران پیامک پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در ایران پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد.

بانک مشاغل بر اساس شغل و استانارسال پیامک به شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است،فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.

پنل اس ام اس اسالم – ارسال پیامک انبوه

  • ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه توسط سرویس ایران پیامک و از طریق شماره های ۸ رقمی رُند ۵۰۰۰ انجام می گیرد.
  • همچنین ایران پیامک ارسال انبوه و تبلیغاتی را برای تعداد ۱۰ هزار پیامک به بالا انجام می دهد.
  • تعرفه ارسال انبوه نسبت به تعداد درخواستی متغیر است که می توانید در بالا مشاهده نمایید.
  • ایران پیامک متعهد به ارسال پیامک به تعداد درخواستی مشتری بوده و مسئولیتی در قبال مسیر پیامک تا گوشی گیرنده ندارد.
  • بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید.
  • ایران پیامک مجری واگذاری سامانه پیامک انبوه در شهرستان اسالم می باشد، همچنین ما این توانایی را داریم تا به شما سامانه پیام کوتاه اختصاصی نمایندگی بدون هیچ گونه نام و لوگویی از خودمان را ارائه کنیم،
  • ایران پیامک قادر است در هر ساعت از شبانه روز برای شما پیامک های انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و تشییع جنازه ( پیامک ترحیم ) را ارسال نماید.

از ویژگی‌های بارز سامانه پیام کوتاه دانشنامه اسالم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پنل اس ام اس رایگان با تعرفه ارسال پایین
  • بازگشت وجه پیامک‌های ارسالی ناموفق
  • ارائه ۳ خط اختصاصی کاملاً رایگان از اپراتور ۵۰۰۰
  • امکان ارسال به روش‌های مختلف (دکل مخابراتی ، جنسیت ، منطقه محل سکونت ، کد پستی ، دسته‌بندی اصناف و …)
  • امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی و ارسال پیامک هوشمند
  • امکان ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتریان با دستگاه کی پد اس ام اس
  • و بسیاری امکانات دیگر که در بخش مربوط به امکانات سامانه مدیر پیام به‌صورت جامع توضیح داده‌شده است.

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

برخی از امکانات :

  • ارسال ساده، ارسال گروهی، ارسال هوشمند SMS به کلیه اپراتورها (همراه اول،ایرانسل،تالیا)
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس پیش‌شماره
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی از روی نقشه – جدید
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس شهر و استان موردنظر شما – جدید
  • دریافت آنلاین و آفلاین SMS مخاطبین در وب‌سایت شما
  • اتصال به سوئیچ اینترنتی شبکه تلفن همراه کشور
  • دارای شماره ۸ رقمی رند اشتراکی جهت ارسال پیامک ۳۰۰۰۲۲۲۳
  • قابلیت زمان‌بندی SMSهای ارسالی
  • پاسخگویی خودکار به SMSهای دریافتی
  • قابلیت ارسال SMSهای دریافتی به موبایل مدیر سیستم
  • امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم
  • قابلیت Export و Import اطلاعات از طریق فایل Execl
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی SMS برای ارسال و دریافت
  • امکان استفاده از پنل اس ام اس برای دیجیتس
  • گزارش‌ها کامل از وضعیت دقیق سیستم و SMSهای ارسالی و دریافتی
  • امکان گروه‌بندی مخاطبین و ایجاد دفترچه تلفن
  • برگزاری مسابقات و آزمون‌ها از طریق پیام کوتاه
  • سیستم پشتیبانی مشتریان و صندوق انتقادات و پیشنهاد‌ها
  • نظرسنجی و آمارگیری
  • نمایندگی اس ام اس
  • سیستم پاسخگویی هوشمند و منشی آنلاین از طریق سامانه پیام کوتاه
  • سیستم مناسبت‌ها و رخدادها
  • سیستم ارائه خدمات ویژه از طریق sms به‌صورت رایگان و پولی

 

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر اسالم [/su_button]

خرید پنل اس ام اس از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سیمکارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02141256868 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس اسالم برای شما ارسال می‌گرددپنل پیامک مادام عمر ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.

پنل اس ام اس اسلام آباد غرب

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس اسلام آباد غرب و ایران پیامک آشنا خواهیدشد.با ما همراه باشید.

اسلام‌آباد غرب با نام های پیشین شاه آباد غرب و هارون آباد یکی از شهرهای استان کرمانشاه است. به لحاظ جمعیت دومین شهر استان کرمانشاه بعد از شهر کرمانشاه است. این شهر تا قبل از انقلاب ۵۷ شاه آباد (شاباد) نام داشت.از کارخانه‌های این شهر کارخانه کاشی کاژه و کارخانه بزرگ آن کارخانه قند است که توسط رضا شاه بزرگ پهلوی تأسیس شده که با توجه به جمعیت آن زمان در نوع خود بی نظیر بوده این شهر به عنوان پایتخت جنگل‌های بلوطی ایران مشهور است.

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر اسلام آباد غرب [/su_button]

ویژگی های پنل اس ام اس اسلام آباد غرب

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل اس ام اس اسلام آباد غرب؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس اسلام آباد غرب برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید:

می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل اس ام اس اسلام آباد غرب، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال پیامک انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

ارائه خط خدماتی رایگان با خرید پنل پیامکانواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره‌های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

ارسال پیامک منطقه ای پنل اس ام اس اسلام آباد غرب

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک براساس کدپستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش ایران پیامک پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در ایران پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد

ارسال پیامک به شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است،فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.

پنل اس ام اس اسلام آباد غرب – ارسال پیامک انبوه

  • ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه توسط سرویس ایران پیامک و از طریق شماره های ۸ رقمی رُند ۵۰۰۰ انجام می گیرد.
  • همچنین ایران پیامک ارسال انبوه و تبلیغاتی را برای تعداد ۱۰ هزار پیامک به بالا انجام می دهد.
  • تعرفه ارسال انبوه نسبت به تعداد درخواستی متغیر است که می توانید در بالا مشاهده نمایید.
  • ایران پیامک متعهد به ارسال پیامک به تعداد درخواستی مشتری بوده و مسئولیتی در قبال مسیر پیامک تا گوشی گیرنده ندارد.
  • بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید.
  • ایران پیامک مجری واگذاری سامانه پیامک انبوه در شهرستان اسلام آباد غرب می باشد، همچنین ما این توانایی را داریم تا به شما سامانه پیام کوتاه اختصاصی نمایندگی بدون هیچ گونه نام و لوگویی از خودمان را ارائه کنیم،
  • ایران پیامک قادر است در هر ساعت از شبانه روز برای شما پیامک های انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و تشییع جنازه ( پیامک ترحیم ) را ارسال نماید.

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

از ویژگی‌های بارز سامانه پیام کوتاه دانشنامه اسلام آباد غرب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پنل اس ام اس رایگان با تعرفه ارسال پایین
  • بازگشت وجه پیامک‌های ارسالی ناموفق
  • ارائه ۳ خط اختصاصی کاملاً رایگان از اپراتور ۵۰۰۰
  • امکان ارسال به روش‌های مختلف (دکل مخابراتی ، جنسیت ، منطقه محل سکونت ، کد پستی ، دسته‌بندی اصناف و …)
  • امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی و ارسال پیامک هوشمند
  • امکان استفاده از افزونه پیامک دیجیتس
  • و بسیاری امکانات دیگر که در بخش مربوط به امکانات سامانه به‌صورت جامع توضیح داده‌شده است.

پرداخت هزینه برای استفاده از امکانات سامانه پیامک

یک سامانه تحت اینترنت برای ارسال ، دریافت و مدیریت SMS هست. با سامانه ارسال و دریافت پیامک شما می‌توانید :

  1. ارسال SMS انبوه به‌ صورت انفرادی و گروهی
  2. ارسال SMSهای تبلیغاتی
  3. ارسال SMS با شماره اختصاصی شما
  4. امکان ارسال‌ SMS های طولانی (Long SMS)
  5. سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت SMS ( سرعت بین ۱۰٫۰۰۰ پیامک در دقیقه هست)
  6. دریافت پیام‌های کوتاه در وب‌سایت شما
  7. عدم نیاز به سخت‌ افزار جانبی و gsm modem
  8. عدم نیاز به نصب نرم‌افزار بر روی سیستم شما
  9. پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام‌های دریافتی
  10. ارسال پیام‌های دریافتی به همراه مدیر سایت و یا سایر نرم‌افزارهای شرکت/سازمان شما
  11. امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم بدون نیاز به اینترنت
  12. این سامانه هم‌اکنون مورداستفاده بیش از ۱۰۰۰ سازمان و شرکت هست.
  13. مناسب برای شرکت‌ها ، سازمان‌ها ، موسسه‌های تبلیغاتی ، موسسه‌های گردشگری ، مدیران سایت‌ها و فروشگاه‌ها ، مدارس ، هتل داران ، آموزشگاه‌ها ،رستوران‌داران ، مغازه‌داران و …

برخی از امکانات :

  • ارسال ساده، ارسال گروهی، ارسال هوشمند SMS به کلیه اپراتورها (همراه اول،ایرانسل،تالیا)
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس پیش‌شماره
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی از روی نقشه – جدید
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس شهر و استان موردنظر شما – جدید
  • دریافت آنلاین و آفلاین SMS مخاطبین در وب‌سایت شما
  • اتصال به سوئیچ اینترنتی شبکه تلفن همراه کشور
  • دارای شماره ۸ رقمی رند اشتراکی جهت ارسال پیامک ۳۰۰۰۲۲۲۳
  • قابلیت زمان‌بندی SMSهای ارسالی
  • پاسخگویی خودکار به SMSهای دریافتی
  • قابلیت ارسال SMSهای دریافتی به موبایل مدیر سیستم
  • امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم
  • قابلیت Export و Import اطلاعات از طریق فایل Execl
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی SMS برای ارسال و دریافت
  • گزارش‌ها کامل از وضعیت دقیق سیستم و SMSهای ارسالی و دریافتی
  • امکان گروه‌بندی مخاطبین و ایجاد دفترچه تلفن
  • برگزاری مسابقات و آزمون‌ها از طریق پیام کوتاه
  • نمایندگی پیامک
  • سیستم پشتیبانی مشتریان و صندوق انتقادات و پیشنهاد‌ها
  • نظرسنجی و آمارگیری
  • سیستم پاسخگویی هوشمند و منشی آنلاین از طریق سامانه پیام کوتاه
  • سیستم مناسبت‌ها و رخدادها
  • سیستم ارائه خدمات ویژه از طریق sms به‌صورت رایگان و پولی
  • امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان با دستگاه کی پد

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر اسلام آباد غرب [/su_button]

خرید پنل اس ام اس از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست ها نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02141256868 تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.

پنل اس ام اس اقلید

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس اقلید و ایران پیامک آشنا خواهیدشد.با ما همراه باشید.

اقلید مرکز شهرستان اقلید، یکی از شهرهای شمالی استان فارس ایران می‌باشد. این شهر ارتفاعاتی برفگیر دارد که موجب می‌شود مناظر زیبای برفی تقریباً تا اواخر فصل بهار در آن مشاهده شود. بارش برف مناظری چشم‌نواز در زمستان و تفرج‌گاه‌هایی بی بدیل از چشمه‌های جوشان و رودخانه‌های خروشان، در فصل بهار و تابستان می‌آفریند.

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر اقلید [/su_button]

ویژگی های پنل اس ام اس اقلید

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل اس ام اس اقلید؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس اقلید برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید:

می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل اس ام اس اقلید، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

انواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره‌های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

ارسال پیامک منطقه ای پنل اس ام اس اقلید

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک براساس کدپستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک انبوه بر اساس شهر و کدپستیارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش ایران پیامک پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در ایران پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد

ارسال پیامک به شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است،فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.

پنل اس ام اس اقلید – ارسال پیامک انبوه

  • ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه توسط سرویس ایران پیامک و از طریق شماره های ۸ رقمی رُند ۵۰۰۰ انجام می گیرد.
  • همچنین ایران پیامک ارسال انبوه و تبلیغاتی را برای تعداد ۱۰ هزار پیامک به بالا انجام می دهد.
  • تعرفه ارسال انبوه نسبت به تعداد درخواستی متغیر است که می توانید در بالا مشاهده نمایید.
  • ایران پیامک متعهد به ارسال پیامک به تعداد درخواستی مشتری بوده و مسئولیتی در قبال مسیر پیامک تا گوشی گیرنده ندارد.
  • بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید.
  • ایران پیامک مجری واگذاری سامانه پیامک انبوه در شهرستان اقلید می باشد، همچنین ما این توانایی را داریم تا به شما سامانه پیام کوتاه اختصاصی نمایندگی بدون هیچ گونه نام و لوگویی از خودمان را ارائه کنیم،
  • ایران پیامک قادر است در هر ساعت از شبانه روز برای شما پیامک های انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و تشییع جنازه ( پیامک ترحیم ) را ارسال نماید.

ارسال پیامک انبوه در ایران پیامک

یک سامانه تحت اینترنت برای ارسال ، دریافت و مدیریت SMS هست. با سامانه ارسال و دریافت پیامک شما می‌توانید :

  1. ارسال SMS انبوه به‌ صورت انفرادی و گروهی
  2. ارسال SMSهای تبلیغاتی
  3. ارسال SMS با شماره اختصاصی شما
  4. امکان ارسال‌ SMS های طولانی (Long SMS)
  5. سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت SMS ( سرعت بین ۱۰٫۰۰۰ پیامک در دقیقه هست)
  6. دریافت پیام‌های کوتاه در وب‌سایت شما
  7. عدم نیاز به سخت‌ افزار جانبی و gsm modem
  8. عدم نیاز به نصب نرم‌افزار بر روی سیستم شما
  9. پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام‌های دریافتی
  10. ارسال پیام‌های دریافتی به همراه مدیر سایت و یا سایر نرم‌افزارهای شرکت/سازمان شما
  11. امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم بدون نیاز به اینترنت
  12. این سامانه هم‌اکنون مورداستفاده بیش از ۱۰۰۰ سازمان و شرکت هست.
  13. مناسب برای شرکت‌ها ، سازمان‌ها ، موسسه‌های تبلیغاتی ، موسسه‌های گردشگری ، مدیران سایت‌ها و فروشگاه‌ها ، مدارس ، هتل داران ، آموزشگاه‌ها ،رستوران‌داران ، مغازه‌داران و …

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

برخی از امکانات :

  • ارسال ساده، ارسال گروهی، ارسال هوشمند SMS به کلیه اپراتورها (همراه اول،ایرانسل،تالیا)
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس پیش‌شماره
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی از روی نقشه – جدید
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس شهر و استان موردنظر شما – جدید
  • دریافت آنلاین و آفلاین SMS مخاطبین در وب‌سایت شما
  • اتصال به سوئیچ اینترنتی شبکه تلفن همراه کشور
  • دارای شماره ۸ رقمی رند اشتراکی جهت ارسال پیامک ۳۰۰۰۲۲۲۳
  • قابلیت زمان‌بندی SMSهای ارسالی
  • پاسخگویی خودکار به SMSهای دریافتی
  • قابلیت ارسال SMSهای دریافتی به موبایل مدیر سیستم
  • امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم
  • قابلیت Export و Import اطلاعات از طریق فایل Execl
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی SMS برای ارسال و دریافت
  • گزارش‌ها کامل از وضعیت دقیق سیستم و SMSهای ارسالی و دریافتی
  • امکان گروه‌بندی مخاطبین و ایجاد دفترچه تلفن
  • برگزاری مسابقات و آزمون‌ها از طریق پیام کوتاه
  • سیستم پشتیبانی مشتریان و صندوق انتقادات و پیشنهاد‌ها
  • نظرسنجی و آمارگیری
  • سیستم پاسخگویی هوشمند و منشی آنلاین از طریق سامانه پیام کوتاه
  • سیستم مناسبت‌ها و رخدادها
  • سیستم ارائه خدمات ویژه از طریق sms به‌صورت رایگان و پولی

 

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر اقلید [/su_button]

خرید پنل اس ام اس از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02141256868 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: ارسال SMSهای تبلیغاتی ارسال SMS با شماره اختصاصی شما امکان ارسال‌ SMS های طولانیپاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام‌های دریافتی ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.

پنل اس ام اس الشتر

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس الشتر و ایران پیامک آشنا خواهیدشد.با ما همراه باشید.

اَلِشتَر مرکز شهرستان سلسله در شمال استان لرستان در غرب ایران است. مردم الشتر به زبان لری و گویش لکی صحبت می‌کنند. شهر الشتر یکی از زیباترین منطقه‌های گردشگری ایران و استان لرستان می‌باشد که همواره مورد توجه عده زیادی از گردشگران استان لرستان و ایران می‌باشد و به دلیل منطقه جغرافیایی دارای آب و هوای معتدل است.

آثار تاریخی: قلعه مظفری، پل کاکارضا، پل هنام، تپه گریران، دژ شینه الشتر از شهرهای زیبای لرستان از نظر مناظر طبیعی می‌باشد. از جمله مناطق طبیعی آن می‌توان به منطقه تفریحی و سراب کهمان، کوه‌های مهاو و گرین، آبشار آوتاف، منطقه تفریحی و سراب کاکارضا، سراب پاپی، چشمه گولم کاو، سراب پرسک، سراب زز، سراب هنام، سراب امیر، سراب صیدعلی (دوآب)، تپه شهدا اشاره کرد.

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر الشتر [/su_button]

ویژگی های پنل اس ام اس الشتر

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل اس ام اس الشتر؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس الشتر برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید:

می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل اس ام اس الشتر، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

انواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره‌های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

ارسال پیامک منطقه ای پنل اس ام اس الشتر

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک براساس کدپستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش ایران پیامک پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در ایران پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد.

ارسال پیامک تبلیغاتی به صاحبان مشاغل و اصنافارسال پیامک به شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است،فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.

پنل اس ام اس الشتر – ارسال پیامک انبوه

  • ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه توسط سرویس ایران پیامک و از طریق شماره های ۸ رقمی رُند ۵۰۰۰ انجام می گیرد.
  • همچنین ایران پیامک ارسال انبوه و تبلیغاتی را برای تعداد ۱۰ هزار پیامک به بالا انجام می دهد.
  • تعرفه ارسال انبوه نسبت به تعداد درخواستی متغیر است که می توانید در بالا مشاهده نمایید.
  • ایران پیامک متعهد به ارسال پیامک به تعداد درخواستی مشتری بوده و مسئولیتی در قبال مسیر پیامک تا گوشی گیرنده ندارد.
  • بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید.
  • ایران پیامک مجری واگذاری سامانه پیامک انبوه در شهرستان الشتر می باشد، همچنین ما این توانایی را داریم تا به شما سامانه پیام کوتاه اختصاصی نمایندگی بدون هیچ گونه نام و لوگویی از خودمان را ارائه کنیم،
  • ایران پیامک قادر است در هر ساعت از شبانه روز برای شما پیامک های انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و تشییع جنازه ( پیامک ترحیم ) را ارسال نماید.

سامانه پیامک یا پنل اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است که امکان ارسال ، دریافت و مدیریت اس ام اس را به صورت انبوه برای شما فراهم می کند. با استفاده از سامانه پیامک به راحتی و بدون استفاده از هیچ نرم‌افزار و سخت‌افزار خاصی می‌توانید اس‌ ام‌ اس‌ های خود را به‌صورت تکی، گروهی، انبوه و بر اساس پارامترهای خاصی نظیر کد پستی، منطقه‌ای (شهر و استان)، دکل‌های مخابراتی، جنسیت و غیره و به‌صورت فوری یا زمان‌بندی‌شده ارسال نمایید.

یک سامانه تحت اینترنت برای ارسال ، دریافت و مدیریت SMS هست. با سامانه ارسال و دریافت پیامک شما می‌توانید :

  1. ارسال SMS انبوه به‌ صورت انفرادی و گروهی
  2. ارسال SMSهای تبلیغاتی
  3. ارسال SMS با شماره اختصاصی شما
  4. امکان ارسال‌ SMS های طولانی (Long SMS)
  5. سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت SMS ( سرعت بین ۱۰٫۰۰۰ پیامک در دقیقه هست)
  6. دریافت پیام‌های کوتاه در وب‌سایت شما
  7. عدم نیاز به سخت‌ افزار جانبی و gsm modem
  8. عدم نیاز به نصب نرم‌افزار بر روی سیستم شما
  9. پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام‌های دریافتی
  10. ارسال پیام‌های دریافتی به همراه مدیر سایت و یا سایر نرم‌افزارهای شرکت/سازمان شما
  11. امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم بدون نیاز به اینترنت
  12. این سامانه هم‌اکنون مورداستفاده بیش از ۱۰۰۰ سازمان و شرکت هست.
  13. مناسب برای شرکت‌ها ، سازمان‌ها ، موسسه‌های تبلیغاتی ، موسسه‌های گردشگری ، مدیران سایت‌ها و فروشگاه‌ها ، مدارس ، هتل داران ، آموزشگاه‌ها ،رستوران‌داران ، مغازه‌داران و …

ارسال پیامک خودکار در پنل اس ام اسبرخی از امکانات :

  • ارسال ساده، ارسال گروهی، ارسال هوشمند SMS به کلیه اپراتورها (همراه اول،ایرانسل،تالیا)
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس پیش‌شماره
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی از روی نقشه – جدید
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس شهر و استان موردنظر شما – جدید
  • دریافت آنلاین و آفلاین SMS مخاطبین در وب‌سایت شما
  • اتصال به سوئیچ اینترنتی شبکه تلفن همراه کشور
  • دارای شماره ۸ رقمی رند اشتراکی جهت ارسال پیامک ۳۰۰۰۲۲۲۳
  • قابلیت زمان‌بندی SMSهای ارسالی
  • پاسخگویی خودکار به SMSهای دریافتی
  • قابلیت ارسال SMSهای دریافتی به موبایل مدیر سیستم
  • امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم
  • قابلیت Export و Import اطلاعات از طریق فایل Execl
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی SMS برای ارسال و دریافت
  • گزارش‌ها کامل از وضعیت دقیق سیستم و SMSهای ارسالی و دریافتی
  • امکان گروه‌بندی مخاطبین و ایجاد دفترچه تلفن
  • برگزاری مسابقات و آزمون‌ها از طریق پیام کوتاه
  • سیستم پشتیبانی مشتریان و صندوق انتقادات و پیشنهاد‌ها
  • نظرسنجی و آمارگیری
  • سیستم پاسخگویی هوشمند و منشی آنلاین از طریق سامانه پیام کوتاه
  • سیستم مناسبت‌ها و رخدادها
  • سیستم ارائه خدمات ویژه از طریق sms به‌صورت رایگان و پولی

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر الشتر [/su_button]

خرید پنل اس ام اس از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02141256868 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس الشتر , ارسال SMSهای تبلیغاتی , https://iran-payamak , com ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.

پنل اس ام اس آق قلا

آق‌قلا یا آق قلعه، شهری در استان گلستان ایران و مرکز شهرستان آق‌قلا است. این شهر بر پایهٔ سرشماری سال ۱۳۹۰، ۳۱۶۲۶نفر جمعیت داشته‌است.

شهرستان آق‌قلا، در طرفین رودخانهٔ گرگان و در شمال شهر گرگان قرار گرفته‌است. از سمت شمال به بخش اترک، از غرب به بخش مرکزی بندرترکمن، گمیشان، از جنوب به بخش مرکزی گرگان و دهستان ملک و از شرق به دهستان کتول و بخش مرکزی شهرستان گنبد قابوس محدود است.

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر آق قلا [/su_button]

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

آق قلای عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات پنل اس ام اس در آق قلا

  • با خرید پنل پیامک آق قلا؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری آق قلا پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آق قلا؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در آق قلا پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آق قلا؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف آق قلا دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آق قلا؛ میتوانید در شهر آق قلا بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آق قلا؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آق قلا؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر آق قلا دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول آق قلا
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آق قلا
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی آق قلا
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در آق قلا
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست آق قلا
  6. ارسال سن و جنسیت در آق قلا
  7. نمایندگی پنل اس ام اس آق قلا

ارسال پیامک رایگان در ایران پیامک

ارسال پیامک برای اصناف استان آق قلا با پنل اس ام اس آق قلا

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر آق قلا، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر آق قلا می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر آق قلا قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.شما میتوانید با نرم افزار ثبت شماره مشتری ،شماره آنها را ذخیره و در صورت لزوم به آنها پیامک ارسال کنید .

از دیگر ویژگی های پنل پیامک آق قلا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • امکان استفاده از افزونه اورجینال digits
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

مزیت مهم در ایران پیامک :

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر آق قلا [/su_button]

خرید پنل اس ام اس از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین اپلیکیشن ارسال پیامک با سیمکارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02141256868 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: بانک شماره موبایل دانمی همراه اول آق قلا بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آق قلا ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی آق قلا ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.

پنل اس ام اس ابوموسی

جزیره ابوموسی جزیره‌ای در جنوب خلیج‌فارس و بخشی از استان هرمزگان در جنوب ایران است. این جزیره یکی از جزایر سه‌گانه ایران است. مساحت این جزیره که در ۲۶ درجهٔ خط عرض شمالی و در ۵۵ درجهٔ خط طول شرقی واقع شده‌است، در حدود ۱۲ کیلومتر مربع است.

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر ابوموسی [/su_button]

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

ابوموسیی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

امکانات پنل اس ام اس در ابوموسی

  • با خرید پنل پیامک ابوموسی؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری ابوموسی پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در ابوموسی پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف ابوموسی دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید در شهر ابوموسی بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر ابوموسی دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول ابوموسی
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول ابوموسی
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی ابوموسی
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در ابوموسی
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ابوموسی
  6. ارسال سن و جنسیت در ابوموسی
  7. نمایندگی پنل اس ام اس ابوموسی

ارسال پیامک برای اصناف استان ابوموسی با پنل اس ام اس ابوموسی

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر ابوموسی، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر ابوموسی می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر ابوموسی قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد. شما میتوانید با خرید دستگاه ثبت شماره مشتری ، شماره مشتریان خود را ذخیره و به آنها پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی ارسال کنید .

بانک مشاغل بر اساس شغل و استاناز دیگر ویژگی های پنل پیامک ابوموسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • امکان استفاده از افزونه ثبت نام با پیامک

مزیت مهم در ایران پیامک :

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر ابوموسی [/su_button]

خرید پنل اس ام اس از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین نرم افزار ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02141256868 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول ابوموسی ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی ابوموسی پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در ابوموسی ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ابوموسی ارسال سن و جنسیت در ابوموسی نمایندگی پنل اس ام اس ابوموسی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.

پنل اس ام اس ابوموسی

جزیره ابوموسی جزیره‌ای در جنوب خلیج‌فارس و بخشی از استان هرمزگان در جنوب ایران است. این جزیره یکی از جزایر سه‌گانه ایران است. مساحت این جزیره که در ۲۶ درجهٔ خط عرض شمالی و در ۵۵ درجهٔ خط طول شرقی واقع شده‌است، در حدود ۱۲ کیلومتر مربع است.

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر ابوموسی [/su_button]

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

ابوموسیی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

امکانات پنل اس ام اس در ابوموسی

  • با خرید پنل پیامک ابوموسی؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری ابوموسی پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در ابوموسی پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف ابوموسی دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید در شهر ابوموسی بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در ابوموسی؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر ابوموسی دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول ابوموسی
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول ابوموسی
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی ابوموسی
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در ابوموسی
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ابوموسی
  6. ارسال سن و جنسیت در ابوموسی
  7. نمایندگی پنل اس ام اس ابوموسی

ارسال پیامک برای اصناف استان ابوموسی با پنل اس ام اس ابوموسی

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر ابوموسی، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر ابوموسی می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر ابوموسی قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد. شما میتوانید با خرید دستگاه ثبت شماره مشتری ، شماره مشتریان خود را ذخیره و به آنها پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی ارسال کنید .

بانک مشاغل بر اساس شغل و استاناز دیگر ویژگی های پنل پیامک ابوموسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • امکان استفاده از افزونه ثبت نام با پیامک

مزیت مهم در ایران پیامک :

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

[su_button url="https://iran-payamak.com/buy/" rel="nofollow"

target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام

اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس برای شهر ابوموسی [/su_button]

خرید پنل اس ام اس از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین نرم افزار ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02141256868 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول ابوموسی ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی ابوموسی پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در ابوموسی ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ابوموسی ارسال سن و جنسیت در ابوموسی نمایندگی پنل اس ام اس ابوموسی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

پنل پیامک بانک

پنل پیامک به عنوان یک ابزار ارتباطی بین بانک و کاربران محسوب میشود ساده ترین کانال ارتباطی این ابزار تلفن همراه است بازاریابی پیامکی برخلاف کانالهای دیگر مانند پست، ایمیل، اینترنت، تلفن بانک و غیره سریعترین ابزار جهت ارائه خدمات بانکها به مشتریان خود محسوب میشود استفاده بانکها از پنل اس ام اس یک نیاز در این صنعت به شمار می ‌آید.

بانکها با استفاده از پنل اس ام اس از مزایایی بهره مند میشوند و همچنین میتوانند خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهند. خدماتی که بانکها از طریق بازاریابی پیامکی به مشتریان خود ارائه میدهند سبب کاهش مصرف کاغذ میشود و همچنین ضررات کمتری به محیط زیست وارد میشود. پنل اس ام اس بانک

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

ثبت نام پنل اس ام اس برای بانک ها و موسسات مالی و اعتباری

کاربردها و مزیت های سامانه پیامک برای بانک و مؤسسات مالی اعتباری :

  • اعلام افتتاح حساب ، اعلام موجودي به‌روز
  • اعلام قرعه‌کشی‌ها ، اعلام اسامي برندگان ، اعلام جوايز قرعه‌کشی
  • اعلام شرايط وام ، سپرده‌گذاری‌ها
  • پنل اس ام اس آموزشگاه زبان
  • ارسال و دريافت پيامك جهت ارائه انتقادات و پیشنهادها
  • ارسال و دريافت نيازهاي سيستم بانكي
  • ایجاد نظرسنجی برای رضایت‌مندی مردم از انجام طرح و ارائه خدمات
  • ارسال پیام‌های تبریک و تسلیت به اعضا، همکاران و…
  • دعوت اعضاء و همکاران به جلسات و سمینارها
  • ايجاد سامانه دریافت شكايات، انتقادات و پيشنهادات
  • ارسال بخشنامه‌ها و مصوبات به واحدهای زیرمجموعه و کارکنان
  • رسیدگی به درخواست‌های واصله از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  • پنل اس ام اس بیمارستان
  • اعلام جلسات کاری به همکاران
  • ارسال آخرین اخبار به کارکنان
  • ارسال پیامک‌های هشداری به عموم
  • اعلام اخطار به مشتريان جهت اقساط معوقه
  • ارسال پیامک جهت برداشت و واریز وجه نقد
  • پنل اس ام اس داروخانه
  • ارسال پیامک به مشتریان جهت انتقال وجه نقد و باقی‌مانده آن
  • اعلام سوددهی به‌حساب شما
  • ایجاد نظرسنجی برای رضایت‌مندی مردم از انجام طرح و ارائه خدمات
  • صرفه‌‌جویی در زمان ، هزینه و مصرف کاغذ و منابع
  • سرعت بالا در ارائه خدمات
  • پنل اس ام اس سوپر مارکت

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

چرا سامانه پیام کوتاه برای تبلیغات و اطلاع رسانی بانکها و موسسات اعتباری بهترین گزینه است ؟

بانک‌ها اطلاع‌رسانی‌های خود را از طریق پیامک انجام می‌دهند، پنل اس‌ ام‌ اس به عنوان یک ابزار ارتباطی بین بانک و کاربران محسوب می‌شود ساده‌ترین کانال ارتباطی این ابزار تلفن همراه است بازاریابی پیامکی برخلاف دیگر راه‌ها مانند پست، ایمیل، اینترنت، تلفن بانک و غیره سریع‌ ترین ابزار جهت ارائه خدمات بانک‌ها به مشتریان خود محسوب می‌شود. پنل اس ام اس خیاطی ها

خدماتی که بانک‌ها از طریق بازاریابی پیامکی به مشتریان خود ارائه می‌دهند سبب کاهش مصرف کاغذ می‌شود و همچنین ضررات کمتری به محیط زیست وارد می‌شود. از سوی دیگر به دلیل مقرون به صرفه بودن ارسال پیامک و زمانبر نبودن این ارسال از پنل پیامکی استفاده می‌شود و بهترین گزینه انتخابی در حال حاضر می‌باشد. پنل اس ام اس تعمیرگاه خودرو

امکانات پنل پیامک برای بانک ها و موسسات مالی اعتباری :

امکاناتی که در سامانه پیام کوتاه ایران پیامک استفاده از آن باعث میشود بانک‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان و کارکنانشان نیازی به مراجعات حضوری و کاغذ بازی نداشته باشند شامل موارد زیر خواهد بود .

ارسال اس ام اس برداشت وجه

همان‌طور که اکثرمان تجربه کردیم، هر زمان که مبلغی از کارت خود دریافت کنید یا با کارتتان خریدی انجام دهید، سریعا اس ام اس برداشت از طرف بانک ارسال می‌شود. این اس ام اس حاوی اطلاعات مقدار وجه برداشته شده، تاریخ و موجودی جدید است.  پنل اس ام اس دفاتر پیشخوان دولت به این صورت هر مبلغی که از حسابتان کم می‌شود سریعا در جریان موجودی و اطلاعات به‌روز قرار می‌گیرید. همچنین این امکان کمک می‌کند اگر برداشت وجهی توسط شخصی غیر از شما صورت بگیرد، بتوانید سریعا در جهت ابطال کارتتان اقدام کنید.

ارسال اس ام اس واریز وجه

واریز پول همیشه جذاب است ! با ارسال سریع پیامک این جذابیت بیشتر هم می‌شود! این امکان به شما کمک می‌کند هر زمان از مبلغ تراکنش واریزی و موجودی جدیدتان مطلع شوید، همچنین در برگه‌های فراوانِ  ” اطلاع از موجودی ”  پای ATM صرفه‌جویی می‌شود. پنل اس ام اس آهن آلات

ارسال اس ام اس سود بانکی

در حساب‌های کوتاه مدت یا بلند مدتتان بسته به درصد سود، ماهیانه مبلغی برایتان واریز می‌شود. بانک واریز سود ماهیانه را با یک پیامک به اطلاعتان می‌رساند. پنل اس ام اس کارخانه آجرسازی

ارسال اس ام اس جایزه

درست است که این پیامک شیرین نصیب هر کسی نمی‌شود ! اما مانند اس ام اس سود بانکی ، هنگامی که جایزه‌ای از بانک برده باشید از طریق اس ام اس واریز آن به اطلاعتان خواهد رسید. پنل اس ام اس روانشناسان

ارسال اس ام اس هنگام ورود به اینترنت بانک

در جهت افزایش امنیت در اطلاعات محرمانه ، هر دفعه هنگام ورود به اینترنت بانک پیام کوتاهی جهت اطلاع‌ رسانی به شما ارسال می‌شود. پنل اس ام اس بستنی فروشی

ارسال اس ام اس سر رسید چک

در جهت یادآوری پر کردن مبلغ چک ، می‌توانید اطلاعات چک خود را در سیستم بانکی ثبت نمایید تا قبل از رسیدن موعد آن، به شما اس ام اس یادآوری ارسال شود. پنل اس ام اس مهندسان

ارسال اس ام اس اطلاع رسانی

بانک ها می‌توانند از پیامک برای اطلاع رسانی در زمینه کلاه برداری‌ ها، راه کارهای امنیتی، خدمات جدید، سپرده‌ ها، تسهیلات جدید و …. استفاده کنند. پنل اس ام اس شیشه بری

هزینه اشتراک اس ام اس بانک

بانک‌ها در ابتدا پیامک تراکنش‌ ها را تحت عنوان خدمات به مشتری ارائه می‌دادند و هزینه‌ای از این بابت دریافت نمی‌شد. اما به مرور با افزایش مشتریان و فراگیر شدن استفاده از خدمات بانکی، کارمزدی برای اشتراک تعیین شد. پنل اس ام اس شیرینی پزی

در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی این مسئله مطرح شد و در نهایت اعضای شورا هزینه 10 هزار تومان در سال را به عنوان آبونمان سالانه ارسال پیامک تراکنش‌های بانکی تعیین کردند. پنل اس ام اس خرده فروشان

ارسال کدهای فعال‌سازی و سیستم یک بار رمز

اگر تاکنون فقط برای یکی از حساب‌هایتان اینترنت بانک فعال کرده باشید حتماً دستگاه تولیدکننده یک بار رمز اصطلاحاً OPT را می‌شناسید اما استفاده از این روش متأسفانه روبه‌زوال است و پیامک‌ یک بار رمز جایگزین دستگاه‌های OTP شده‌اند. پنل اس ام اس مبل فروشی

این روزهای بسیار رایج است که برای هرگونه فعالیتی از ارسال کدهای فعال‌سازی روی گوشی موبایل ارسال می‌شود و بعد از واردکردن یک بار رمز و کد فعال‌سازی می‌توانیم وارد حساب اینترنت بانک خود شویم؛ ایران پیامک باقابلیت ارسال سریع پیامک حتی به خطوط مسدود به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از طریق وب سرویس پیامک با سرعت بالا پیامک کدهای فعال‌ سازی برای استفاده از یک بار رمز ایجاد نمایید. پنل اس ام اس فروشگاه لاستیک

ارسال خودکار پیامک تاریخ تولد برای مشتریان

یکی از اقدامات جالبی که در راستای مشتری مداری می‌توان استفاده کرد، استفاده از سیستم ارسال خودکار پیامک برای بانک‌ ها هست که قابلیت‌های زیادی را در اختیار بانک‌ها قرار می‌دهد، به کمک ارسال خودکار پیامک تبریک تولد شما می‌توانید در روز تولد مشتری به‌ صورت خودکار برای مشتری پیامک ارسال کنید و زاد روز تولدش را تبریک بگویید.

ارسال پیامک یادآوری اقساط بانک

یکی از مشکلات عمده‌ای که اکثر بانک‌ها با آن روبرو هستند در مورد شیوه بازپرداخت وام بانکی است که اکثراً مشتریان تاریخ بازپرداخت را فراموش می‌کنند سامانه پیامک بانک به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید اقساط را به‌صورت اتوماتیک به کاربر اطلاع دهید این قابلیت هم به‌صورت وب سرویس و هم از طریق ماژول سامانه پیامک ایران پیامک امکان‌پذیر است. پنل اس ام اس نانوایی

شیوه کار این ماژول برای یادآوری پرداخت اقساط به این صورت است که شما تعریف می‌کنید این پیامک یادآوری در چند مرحله و با چه فاصله‌ای از طریق ماژول ارسال پیامک خودکار سامانه ارسال شود و سیستم در زمان مقرر و در ساعتی که شما مشخص می‌کنید پیامک را ارسال می‌کند و این پیامک حتی از بلک لیست یعنی افرادی که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز عبور می‌کند و پیامک خیلی سریع به دست مشتری می‌رسد.

تبلیغات پیامکی برای بانک و مؤسسات مالی اعتباری

گاهی لازم است بانک نیز پیامک‌های تبلیغاتی به مشتریان خودش ارسال کند در این حالت بانک‌ها می‌توانند از سیستم ارسال پیامک تبلیغاتی ایران پیامک استفاده کنند، زیرا بانک شماره موبایل‌های سراسر کشور به‌صورت تفکیک‌شده در سامانه ایران پیامک وجود دارد و شما می‌توانید به منطقه هدف یا مشتریانتان پیامک ارسال نمایید. پنل اس ام اس عطاری

مثلاً شاید گاهی یک طرح سرمایه‌گذاری خوب داشته باشید و بخواهید به مشتریان پیامک اطلاع‌رسانی ارسال کنید در این حالت شما می‌توانید برای کارهای تبلیغاتی نیز از سامانه پیامک استفاده نمایید یا گاهی اوقات شعبه جدیدی در منطقه جدید افتتاح می‌شود و قصد دارید به افرادی که در همان منطقه هستند پیامک ارسال نمایید تا از افتتاح شعبه جدید مطلع شوند در این حالت می‌توانید از بخش ارسال پیامک از روی نقشه برای ارسال پیامک‌های انبوه منطقه‌ای استفاده نمایید.

عبور از بلک لیست برای پیامک‌های بانکی

حتماً در جریان هستید که اکثر افراد متأسفانه به دلیل تبلیغات پیامکی که بدون نظارت انجام‌ شده است، دریافت پیامک‌ های تبلیغاتی را غیر فعال کرده‌اند و به این معنی است که پیامک‌ هایی که از طریق سامانه پیامک به این افراد ارسال می‌شود به دست آن‌ها نمی‌رسد ما برای بانک‌ها یک خط خدماتی در نظر گرفته‌ایم . پنل اس ام اس خرازی

شما با استفاده از این خط خدماتی می‌توانید حتی به افرادی که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز پیامک‌های اطلاع‌رسانی مانند پیامک‌های کد فعال‌ سازی، پیامک‌های تبریک تولد، پیامک یادآوری پرداخت اقساط و… ارسال نمایید. همچنین ایران پیامک قابلیت ارائه خط خدماتی اختصاصی را دارد به این معنی که هر بانک می‌تواند با تکمیل فرم‌های مربوطه یک خط خدماتی ویژه و اختصاصی برای خود داشته باشد.

ایجاد نظرسنجی برای رضایت‌ مندی مشتریان

نظرسنجی کردن در هر زمینه‌ای و در هر کسب‌و‌کاری کاربرد دارد. چون کار شما هرچه که باشد نیاز به دریافت فید بک از طرف مشتریان و دانستن نظر آن‌ها خواهید داشت. بانک‌ها هم می‌توانند با پنل پیامک بانک به امکان نظرسنجی دسترسی داشته باشند، با ماژول نظرسنجی میتوانید کار برگزاری نظرسنجی پیامکی و بررسی نتایج آن را انجام دهید.

در نظرسنجی پیامکی شما یک سوال و چند گزینه برای پاسخ دادن تعریف می‌کنید. هر گزینه میتواند شامل عنوان، عدد یا کلید واژه باشد تا مشتریان با ارسال کلید واژه به شماره مورد نظر در نظرسنجی شرکت کنند و درنهایت شما با بررسی نظرات مشتریانتان میتوانید نقاط قوت و ضعف خود را بیابید و درصورت لزوم آنها را اصلاح نمایید. پنل اس ام اس میوه فروشی

ارسال آخرین اخبار به کارمندان

پنل پیامکی برای کارمندان و کارگران بانک‌ ها هم نیز استفاده می‌شود و محدود به مشتریان نمی‌باشد. شما می‌توانید کلیه امور اطلاع‎رسانی خود را از طریق پیامک به کارمندانتان اعلام نمایید . فقط کافیست بعد از تهیه پنل پیامک بانک شماره کارمندان خود را در دفترچه تلفن پنل گروه بندی و ذخیره نمایید تا به هنگام ارسال پیامک به راحتی به شماره‌ ها دسترسی داشته باشید و اطلاع رسانی خود را انجام دهید.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان

با استفاده از دستگاه کی پد اس ام اس و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

اسامی برخی از بانک های جمهوری اسلامی ایران:

ملی – سپه – پست بانک – تجارت – ملت – صادرات – توسعه صادرات – صنعت و معدن – کشاورزی – مسکن – تعاون – رفاه – اقتصاد نوین – پارسیان – کارآفرین – سامان – پاسارگاد – سرمایه – سینا – شهر – گردشگری – ایران زمین – قوامین – خاورمیانه – آینده – دی – انصار – حکمت – اقتصاد نوین – مهر – رسالت – توسعه – کوثر – ملل – نور – کاسپین

شماره سامانه های پیامکی بانک های جمهوری اسلامی ایران:

  • سامانه پیامکی بانک سپه: ۲۰۰۰۲۰ ـ ۲۰۰۰۲۱ ـ ۲۰۰۰۲۲
  • سامانه پیامکی بانک تجارت: ۲۰۰۰۷۰ / کد شبا : ۲۰۰۰۷۰۱۰
  • سامانه پیامکی بانک ملت : ۲۰۰۰۳۳ / روابط عمومی : ۲۰۰۰۳۰
  • سامانه پیامکی بانک صادرات: ۲۰۰۰۶۰
  • سامانه پیامکی بانک کشاورزی:۲۰۰۰۹۱۱ / کارگزاری : ۲۰۰۰۹۳
  • سامانه پیامکی بانک مسکن: ۳۰۰۰۱۴
  • سامانه پیامکی بانک تعاون: ۱۰۰۰۷۰۰ / ۱۰۰۰۷۰۰۰۷
  • سامانه پیامکی رفاه: ۳۰۰۰۶۶ / ۳۰۰۰۴۴
  • سامانه پیامکی بانک اقتصاد: ۲۰۰۰۵۰
  • سامانه پیامکی بانک پارسیان: ۳۰۰۰۵۵ / سرویس ها : ۳۰۰۰۵۴ / ۳۰۰۰۷
  • سامانه پیامکی بانک سامان: ۲۰۰۰۰
  • سامانه پیامکی بانک پاسارگاد: ۱۰۰۰۹۰۰
  • سامانه پیامکی بانک سینا: ۵۰۰۰۴۸/۳۰۰۰۲۸
  • سامانه پیامکی بانک ملی: ۳۰۰۰۱۷
  • سامانه پیامکی بانک سرمایه: ۱۰۰۰۸۸
  • سامانه پیامکی بانک سینا: ۲۰۰۰۳۸

مزیت مهم در ایران پیامک :

  • بانک شماره موبایل دائمی همراه اول سراسر کشور
  • بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول سراسر کشور
  • iranpayamak
  • ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی سراسر کشور
  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • ارسال پیامک تبلیغاتی با سیمکارت
  • ارسال سن و جنسیت در سراسر کشور
  • نمایندگی پنل اس ام اس در سراسر کشور
  • کارایی ساده و آسان با نرم افزار
  • سرعت بالای نرم افزار پیامکی
  • فیلم رایگان آموزش استفاده از نرم افزار پیامک
  • نمایندگی پنل اس ام اس در تبریز

کلام آخر…

اگر شما هم رئیس یا صاحب یک بانک یا موسسه اعتباری هستید و به دنبال راهی برای تسهیل در روند امور بانکی و ارائه خدمات بهتر به مشتریانتان میگردید ، سامانه پیام کوتاه ایران پیامک بهترین و کارآمدترین پنل پیامکی با تمام امکانات درخواستی شما میباشد. پنل اس ام اس مرغ فروشی  پنل پیامک ایران پیامک با ارائه خدمات متمایز و با استفاده از کادری متخصص و مجرب آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به شما در تمام زمینه های تبلیغاتی و استفاده از پنل پیامکی خواهد بود.

 

خرید پنل پیامک از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02141256868 تماس بگیرید.

 

 

پنل پیامک آموزشگاه زبان

ما در این مقاله میخواهیم درباره امکانات ایران پیامک و پنل اس ام اس در آموزشگاه ها و موسسات زبان خارجه و نیز کاربرد پنل پیامک در آموزشگاه ها و موسسات زبان خارجه صحبت کنیم همراه ما باشید.

مراکز آموزشی یکی از نهاد های مورد توجه و اصلی کشور می باشد و نحوه ارائه خدمات در این مراکز از اهمیت بالایی برخوردار است ارائه خدمات مطلوب از سمت آموزشگاه جذب دانشجو را افزایش داده و رضایت دانشجویان را بالا می برد ارتباط دانشجو و آموزشگاه زبان ارتباطی مداوم و اساسی به شمار می رود و روی عملکرد دو طرف تاثیر گذار است که می توان این ارتباط را از طریق پنل اس ام اس برقرار کرد. سامانه پیامک برای آموزشگاه های زبان کاربردهای ویژه ای دارد و حتی بعضی اشخاص با داشتن یک سامانه پیامک توانسته اند که آموزشگاه زبان مجازی بسازند .

 

کاربرد های پنل پیامک در آموزشگاه زبان خارجه :

 

  • ارسال پیامک شروع ثبت نام ترم جدید،شروع کلاسها
  • ارسال پیامک تعطیلی کلاسها یا زمان توزیع کارنامه
  • ارسال پیامک نمرات دانشجویان
  • پنل اس ام اس مصالح فروشی
  • ارسال پیامک امتیازدهی روزانه به دانشجویان
  • آموزش زبان با پیامک
  • ارسال پیامک در صورت تغییر ساعت یا کنسل شدن کلاس
  • تبلیغات آموزشگاه زبان با پیامک

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

چرا پنل پیامک بهترین راه تبلیغات برای آموزشگاه زبان است؟

پنل اس ام اس خدمات کامپیوتری تبلیغات در هر دوره‌‌ای از زمان یکی از موثرترین شیوه های جذب مخاطب بوده است. کسب و کارهای زیادی هزینه زیادی را صرف تبلیغات و بازاریابی می‌کنند که بسیاری از این روش‌های هزینه ، بازخورد مناسبی ندارند. امروزه تبلیغات پیامکی با توجه به هزینه پایین و بازخورد مناسب یکی از بهترین روش‌های تبلیغات به حساب می‌آید. آموزشگاه های زبان نیز مانند سایر آموزشگاه‌ها برای تبلیغات موسسه آموزش زبان خود نیاز به پنل اس ام اس برای آموزشگاه زبان خود دارند. مساله مهم این است که برای یک آموزشگاه زبان باید پنل پیامکی تهیه کرد که امکانات مورد نیاز را داشته باشد. در ادامه امکانات مورد نیاز یک سامانه پیامک  کاربردی برای موسسه زبان را توضیح خواهیم داد .

امکانات مورد نیاز یک پنل اس ام اس آموزشگاه زبان

ارسال پیامک انبوه با پنل پیامک در آموزشگاه زبان

روش‌های تبلیغات قدیمی مانند پخش تراکت، تبلیغ در روزنامه و … نمی‌توانند برای تبلیغ آموزشگاه زبان شما موثر و مفید باشند. پنل اس ام اس عطر فروشی  زیرا اکثر مخاطبین شما در رده سنی قرار دارند که تمایل چندانی به خواندن روزنامه و تراکت ندارند، این در حالی است که رده سنی بازار هدف شما مطمعنا پیامک‌ های دریافتی خود را می‌خوانند. پس می توان نتیجه گرفت که میزان خوانده شدن تبلیغ پیامکی آموزشگاه زبان شما به مراتب بیشتر از روش‌های دیگر تبلیغات است.

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

همه ما می دانیم که معمولا اکثر داوطلبان آموزشگاه‌های زبان در رده سنی مشخصی قرار دارند. با استفاده از قابلیت تفکیک رده سنی و جنسیت این امکان وجود دارد که فقط به رده سنی که بازار هدف شما هستند، پیامک ارسال کنید و هزینه تبلیغاتی خود را برای ارسال پیامک به کسانی که بازار هدف شما نیستند، هدر ندهید. پنل اس ام اس آموزشگاه

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

معمولا افراد ترجیح می‌دهند که به آموزشگاه‌ هایی بروند که در نزدیکی محل سکونت آن‌ها باشد تا حمل و نقل برای آن‌ها راحت باشد. احتمال  اینکه افرادی که در اطراف آموزشگاه زبان شما هستند به آموزشگاه شما بیایند، به مراتب بالاتر از افرادی است که محل سکونت آن‌ها فاصله زیادی تا آموزشگاه شما دارد. پنل اس ام اس سمساری

خط خدماتی رایگان

زمانی که شما بخواهید ساعات تشکیل کلاس، نمرات دانشجویان و … را به دانشجویان موسه زبان خود اطلاع رسانی کنید بهترین روش ارسال پیامک می‌باشد زیرا نسبت به تماس تلفنی هزینه کمتری خواهد داشت و همچنین وقت کمتری را صرف خود می‌کند. از آنجایی که پنل اس ام اس ایران پیامک قابلیت ارسال پیامک با خط خدماتی رایگان را دارد مطمعن خواهید بود که پیامک شما حتی به افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند خواهد رسید.

ارسال پیامک خودکار (تبریک تولد، یادآوری پرداخت شهریه و …)

با استفاده از این قابلیت با وارد کردن فایل اکسل شماره دانشجویان موسسه زبان خود و تاریخ تولد آن‌ها، به صورت خودکار در روز تولد آن‌ها پیامک تبریک تولد ارسال می‌شود. در این روش نیازی نیست که شما به صورت دستی پیام تبریک تولد را ارسال نمایید. علاوه بر این با استفاده از قابلیت ارسال پیامک خودکار می توانید پرداخت شهریه در موعد مقرر و دیگر پیامک های اطلاع‌رسانی را به صورت خودکار ارسال نمایید.

کلمه کلیدی ، کد کوتاه کلمات

در صورتی که مایل هستید تا مشتریانتان در کمپینی شرکت داشته باشد که باعث شود تا کلمه کلیدی شما را به شماره ای ارسال کنند اطمینان حاصل کنید دو آیتم یاد شده حتما لحاظ شده باشند و در پیام اصطلاحا گم و گور نشوند این فاکتور نیز بسیار مهم است. پنل اس ام اس شرکت های تولیدی و توزیعی برای مثال اگر قصد برگزاری کلاس کنکور دارید می توانید کمپن های متفاوت برای کلاس ها ی خود آماده کنید از مخاطبن خود بخواهید در صورت تمایل به شرکت عددی را برای شما ارسال کنند.

ارسال به دکل ایرانسل

این قسمت امکان ارسال به تمام شماره های ایرانسل را به شما میدهد و میتوانید با توجه به انتخاب منطقه مورد نظر به تمام پیش شماره های موجود ارسال داشته باشید ، این مورد نیز کاربرد های فراوانی دارد.

ارسال پیامک تکی و گروهی ، دفترچه تلفن

با استفاده از این امکان میتوان به یک شماره خاص و همچنین به یک گروه خاص از قبل تعیین شده ارسال انجام داد. برای ارسال گروهی کاربر باید از قبل دفترچه تلفنی از مشتریان آماد کرده باشید در سیستم پیام کوتاه ایران پیامک این قابلیت وجود دارد که بتوانید مشتریان و مخاطبین خود را به دلخواه و بر حسب نیاز دسته بندی کنید شماره های آن ها را در سیستم اضافه کنید و سپس در مواقع لزوم به گروهی که مورد نظرتان است پیامتان را ارسال کنید. می توانید دانش آموزان هر کلاس یا هر سطحی را در یک گروه قرار دهید و با ارسال یک پیامک، به کل گروه ارسال کنید.

ارسال پیامک متناظر

با خرید پنل پیامک در آموزشگاه زبان و با استفاده از این امکان در سامانه ایران پیامک میتوانید به هر فرد موجود در دفترچه تلفن خود متن مخصوص و بنام همان فرد را درج کرده و بصورت گروهی و یکجا ارسال نمایید.

ارسال پیامک هوشمند

شما توسط این سیستم قادر خواهید بود به صورت هوشمند متن ارسالی را برای هر شماره موبایل شخصی سازی نمایید. ارسال هوشمند این امکان را دارد که با نوشتن یک متن پیامک ، به طور هوشمند نام دانش آموز همراه با نمره درس و هر اطلاعات دیگر در متن پیامک جایگزین شود و به هر دانش آموز نمره درسش اطلاع داده شود.

دریافت پیامک از طرف مخاطبان

در پنل پیامک آموزشگاه زبان علاوه بر امکان ارسال شما میتوانید حتی از مخاطبان خود پیامک دریافت نمایید و گزارش تحویل و دریافت پیامک ها را نیز در سامانه مشاهده کنید.

وبسرویس پیامکی

با استفاده از امکان وبسرویس در این سامانه به راحتی میتوانید پیامک های خود را به صورت اتوماتیک از بستر وب ارسال کنید.

ارسال پیامک به بلک لیست

برخی از شماره های همراه اول جلوی دریافت پیامکهای تبلیغاتی را بسته اند و اصطلاحا در بلک لیست مخابرات هستند و از خطوط عادی سامانه اس ام اس نمیتوان به آنها پیامک ارسال کرد.

نظر سنجی پیامکی با پنل پیامک در آموزشگاه زبان

می توانید نظر سنجی را در آموزشگاه برگزار کنید و با دیدن نمودارها در سامانه از میزان نظر دانش آموزان خود با خبر شوید.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مشتریان

با استفاده از دستگاه کی پد و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .

مزیت مهم در ایران پیامک :

  • بانک شماره موبایل دائمی همراه اول سراسر کشور
  • بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول سراسر کشور
  • ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی سراسر کشور
  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • ارسال پیامک تبلیغاتی با سیمکارت
  • ارسال سن و جنسیت در سراسر کشور
  • نمایندگی پنل پیامک در سراسر کشور
  • کارایی ساده و آسان با نرم افزار
  • سرعت بالای نرم افزار پیامکی
  • فیلم رایگان آموزش استفاده از نرم افزار پیامک
  • بازگشت هزینه پیامک‌های ارسال نشده
  • گزارشات واضح و شفاف بعد از ارسال پیامک
  • نمایندگی پنل اس ام اس در اصفهان

کلام آخر…

اگر شما هم مدیر یک آموزشگاه یا موسسه زبان انگلیسی هستید و به دنبال راهی برای تسهیل در روند امور آموزشی و ارائه خدمات بهتر به دانشجویان میگردید ، پنل پیامک در آموزشگاه زبان بهترین و کارآمدترین پنل پیامکی با تمام امکانات درخواستی شما میباشد. پنل پیامک ایران پیامک با ارائه خدمات متمایز و با استفاده از کادری متخصص و مجرب آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به شما در تمام زمینه های تبلیغاتی و استفاده از پنل پیامکی خواهد بود.

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

ثبت نام پنل اس ام اس برای آموزشگاه زبان

خرید پنل پیامک از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02141256868 تماس بگیرید.

 

پنل اس ام اس بیمارستان ها و درمانگاه ها

راهکار های ارتباطی میان بیمارستان و پرستاران و همچنین استفاده از پنل اس ام اس برای بیمارستان ها و درمانگاه ها در نخستين نگاه سبب ایجاد رابطه صمیمانه تر و در نتیجه همکاری بسیار بالاتر بیمارستان با پرستاران می گردد . و در نتیجه باعث  آزاد شدن وقت کادر پزشکی و پرستاران عزیز که به حق وقت آنان با اعداد و ارقام قابل ارزش گذاری نیست می گردد .

امروزه پیامک دیگر تنها ابزاری برای ارسال و دریافت پیغام های متنی میان کابران تلفن همراه محسوب نمی شود و موارد استفاده بسیار متنوعی برای آن تعریف شده است.

لازم به ذکر است که پیامک یکی از راه های بسیار موثر ارتباط رئیس بیمارستان با پرستاران و پرسنل خود می باشد که با نیم نگاهی به نمونه پیامک ها در این زمینه ، گستردگی کاربردهای پیامک در عرصه پزشکی به خوبی آشکار می گردد . در مقاله های قبلی در رابطه با پنل اس ام اس پزشکان و پنل پیامک برای آزمایشگاه صحبت کردیم در این مقاله میخواهیم درباره پنل پیامک برای پرستاران صحبت کنیم همراه ما باشید .

 

کاربرد ها و مزایای پنل اس ام اس برای بیمارستان ها و مراکز درمانی :

 

اگر به دنبال افزایش کارآیی خدمات خود در حوزه بهداشت و درمان و سلامت و جذب بیماران به مرکز درمانی خود میباشید. پنل پیامک ایران پیامک بهترین راه برای شماست ، پنل پیامک بیمارستان ها و مراکز درمانی ضمن حفظ حریم خصوصی افراد موجب تسهیل ارتباط میگردد. با بهره گیری از این پنل و ارتباط با پرستاران و پرسنل بیمارستان و همچنین بیماران میتوانید به بیماران خدمات بهتری ارائه کنید و موجب رضایتمندی بیماران از کادر بیمارستان و همچنین کارایی بهتر پرستاران و پرسنل بیمارستان شوید .

نوبت دهی به بیمار

اتلاف وقت و هزینه فراوان از جمله معایب نوبت دهی تلفنی است.نوبت دهی تلفنی گاه مستلزم صرف زمان فراوانی برای بیماران است که این امر علاوه بر کلافگی,خستگی و مضر بودن برای بیمار باعث تحمیل هزینه بر افراد می شود.در مقابل ما با ارائه سامانه پیامکی این امکان را فراهم می آوریم تا افراد ماژول نوبت دهی پیامکی به سهولت و با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند نوبت بگیرند. همچنین می توان ساعاتی قبل از زمان حضور بیماران, زمان نوبت را به آنان یادآوری کرد. که این امر موجب تسهیل در کار پرستاران در قسمت پذیرش بیمارستان میشود.

هماهنگی میان کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی

یکی از مهم ترین چالش ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها ارتباط افراد با یکدیگر به منظور کمک رسانی به افراد به ویژه در موارد فوریتی است. با استفاده از پنل اس ام اس بیمارستان علاوه بر هماهنگی می توان تاریخ برگزاری جلسات,ساعت های کاری,تغییر ساعات کاری و… را به پزشکان ، پرستاران و پرسنل ارسال کرد و نظم و هماهنگی بین کارمندان ایجاد کرد.

تعامل رئیس بیمارستان با پرستاران و پرسنل

داشتن یک سامانه پیامکی خوب باعث می شود تا کارکنان بیمارستان از احترام و اهمیتی که شما برایشان قائل هستید آگاه شده و همین امر به طور ناخودآگاه کارائی و خدمات بهتر کادر بیمارستان شما را در بلند مدت افزایش خواهد داد . هم چنین با پیشرفت فناوری استفاده از کاغذ کمتر شده و افراد به سمت ارتباط الکترونیک جذب می شوند. شما میتوانید یک سامانه پیامکی جهت انتقادات و پیشنهادات پزشکان ، پرستاران و پرسنل ایجاد کنید و خدمات مرکز درمانی خود را بهینه تر کنید.

ماژول نظرسنجی و ارزیابی بیمارستان

با استفاده از سامانه ایران پیامک تمام خدمات بیمارستان در نظر سنجی قرار داده میشود و پزشکان ، پرستاران ، پرسنل و بیماران می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را با شما در میان بگذارند. این ماژول این امکان را به کاربر می دهد تا از طریق ارسال پیامک با پرستاران ، پرسنل و بیماران خود در ارتباط باشد و درباره نحوه کار کادر پزشکی بیمارستان نظرسنجی انجام دهد.

ماژول تبریک خودکار تولد

پنل اس ام اس بیمارستان ها فقط برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی به پرستاران ، پرسنل و بیماران نیست، شما می‌توانید از قابلیت ارسال پیامک خودکار برای ارسال خودکار پیامک های تبریک تولد پرستاران یا تبریک تولد پرسنل و کادر پزشکی استفاده نمایید تا در روز تولد پرستاران یا پرسنل به صورت خودکار پیامک تبریک تولد ارسال شود.

ماژول تبریک و تسلیت مناسبت ها

شما میتوانید در ایام خاص مانند روز پرستار ، عید نوروز یا روز تولد و … را به پرستاران ،پرسنل و پزشکان تبریک بگویید ، سامانه پیامک بیمارستان به شما کمک می‌کند که بتوانید از طریق نرم‌افزار پیامک ، پیامک‌های انبوه را به‌ صورت سریع ارسال نمایید.

ماژول دفترچه تلفن سامانه پیامک

این روزها تمامی بیمارستانها برای اطلاع‌رسانی به پرستاران و پرسنل از یک سامانه پیامک استفاده می‌کنند، با تهیه پنل اس ام اس برای بیمارستان می‌توانید در سامانه پیامک در بخش دفترچه تلفن سامانه پیامک شماره موبایل پرسنل را ذخیره نمایید و سالانه این لیست شماره موبایل پرسنل را آپدیت نمایید تا بتوانید پیامک‌های بیمارستان را دقیقاً به پرسنل موردنظر و ورودی‌های موردنظر ارسال نمایید.

تکنیک های پیامکی استفاده از پنل اس ام اس بیمارستان :

  • هنگام پذیرش بیمار برای ۴ ماه آینده شماره موبایل بیمار را نیز از وی دریافت نمایید .
  • چند روز قبل از نوبت با ارسال پیامی به بیمار، تاریخ و ساعت حضور وی را یادآور شوید.
  • در صورت عدم حضور پزشک در بیمارستان با ارسال یک پیامک به تمام بیماران نوبت آنها را به آینده موکول کنید .
  • بیمار میتواند سوالات خود را مطرح کرده و پزشک معالج از طریق پنل اس ام اس به سوالات پاسخ دهد .
  • می توانید برای بیمار خود در زمان های مشخص جملات روحیه بخش با پنل اس ام اس ارسال کنید.
  • وقتی بیمار از مطب خارج می شود، برای او با یک اس ام اس ساده آرزوی سلامتی کنید و از او تشکر کنید.
  • می توانید با یک پیامک ۱۲ ساعت قبل از آزمایش بیمار او را از این قضیه مطلع سازید که نباید چیزی میل کند .
  • اطلاع هزینه ترخیص بیمار به همراه و خانواده وی به صورت دلخواه .
  • امکان ارسال اطلاعات پزشکی و یا دارویی به صورت اتوماتیک در تمام ساعات شبانه روز.
  • اعلام وضعیت بهبود بیمار و مشخص کردن مراجعه بعدی به پزشک مورد نظر بعد از ترخیص.
  • یادآوری چکاپ های سالانه به بیمار پیش از زمان مقرر و بهبود جریان ارتباط با بیمار.
  • دستورات لازم برای مصرف دارو توسط بیمار و توصیه های لازم برای روزهای بعد از ترخیص.
  • امکان برگزاری مسابقات بین پرسنل بیمارستان برای تغییر و بهبود در وضعیت عملکرد آنها.
  • امکان گروهبندی بیماران با بیماریهای مشابه در یک گروه برای اطلاع رسانی از وضعیت دارویی و پزشکی.

کاربردهای پنل اس ام اس در درمانگاه ها و بیمارستان ها برای ارتباط با پرسنل :

  • پنل ارسال پیامک برای پرسنل بیمارستان به مناسبت ایام ملی و مذهبی.
  • ارسال پیام در مورد اعمال تغییرات احتمالی در شیفت بندی پرستاران و پرسنل.
  • پنل ارسال پیامک بصورت روزانه یا هفتگی در قالب پیامهای فرهنگی و….
  • ارسال خبرنامه به واحد پرسنل بیمارستان.
  • کنترل کلیه مسایل مالی شامل درآمد ، هزینه ها ، حقوق و دستمزد و بیمه پرستاران و پرسنل.
  • قابلیت دسترسی به بانک اطلاعاتی ویژه پرستاران .
  • امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن پرسنل و پرستاران درمانگاه در سامانه با دستگاه دایرکت

به طور کلی میتوان مزایای پیامک در حوزه بهداشت و درمان را بدین شرح خلاصه کرد:

  • یادآوری زمان رجوع بیمار
  • افزایش ارتباط
  • کاهش صفوف انتظار
  • ارسال نتایج آزمایشات
  • ایجاد کمپین های پیامکی در مورد موضوعات درمانی و بهداشتی
  • ارسال نکات تغذیه و سلامت به بیماران
  • افزایش دسترسی به افراد ناتوان
  • کاهش هزینه ها
  • صرفه جویی در وقت

استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مزیت مهم در ایران پیامک :

حرف آخر

شاید بتوان گفت بازاریابی پیامکی مهم‌ترین روش بازاریابی و تبلیغات برای مراکز درمانی و بیمارستان ها است. زیرا امروزه شاید آدم‌ها در موقعیت‌هایی به اینترنت دسترسی نداشته باشند، اما همه به موبایل دسترسی دارند. شاید ایمیل‌های خود را نخوانند و اینستاگرامشان را چک نکنند، اما امکان ندارد که در طی روز چندین بار به موبایلشان نگاه نکنند. پس بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل اس ام اس برای بیمارستان را جدی بگیرید!

برای مشاوره رایگان از ساعت 9 صبح تا 9 شب با این شماره تماس بگیرید .

02141256868

ثبت نام پنل اس ام اس برای بیمارستان ها و درمانگاه ها

خرید پنل اس ام اس از ایران پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02141256868 تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

خطای صفحه سفید یا white screen

سلام دوستان به الو پشتیبانخوش آمدید. در این مطلب با معرفی و روش حل کردن خطای صفحه سفید در خدمت شما هستیم.

گر مدتی با وردپرس کار کرده باشید، حتما با خطای صفحه سفید آشنایی دارید. این خطای وردپرس هیچ‌ گونه خروجی ندارد و هیچ پیامی را منتشر نمی‌کند. به ‌این صورت که وقتی وارد سایت‌تان می‌شوید، مشاهده می‌کنید که سایت‌ سفید شده و چیزی نمایش نمی‌دهد.

این خطا فقط قسمت‌های خاصی را مورد هجوم قرار می‌دهد. یعنی ممکن است فقط پیش‌خوان وردپرس یا یکی از نوشته‌های سایت‌تان را تحت تاثیر قرار دهد. اما قسمت‌های دیگر سایت به خوبی کار می‌کنند.

علت این خطا چیست؟

علت اصلی خطای صفحه سفید می‌تواند استفاده بیش‌از حد از حافظه باشد. یا اینکه افزونه‌ای دارای توابع خراب باشد. یا دلیل آن نصب یک پوسته‌ی مشکل دار باشد. یا اینکه ممکن است مشکل از سرور میزبان سایت‌تان باشد. احتمالا شما در حال استفاده از افزونه‌ای هستید که به حافظه زیادی نیاز دارد. یا کد های آن افزونه به صورت استاندارد نوشته نشده است. یا پلاگین بسیار سنگین است. بنابراین این مشکل از محدود بودن حافظه در وردپرس یا سرور است. رفع این مشکل نیاز به عیب یابی زیادی دارد.

نکته : قبل از اعمال هر تغییری در وب سایت، لطفا از وب سایت خود پشتیبان تهیه کنید تا در صورت لزوم آن را بازیابی نمایید.

اگر شما چند وب سایت دارید که در یک هاستینگ میزبانی می شوند، در صورتیکه تمام وب سایت های شما با خطای صفحه سفید مواجه هستند، به احتمال زیاد این مشکل از سرور های هاستینگ شما است. برای رفع این مشکل با سرویس هاست خود تماس بگیرید. در غیر این صورت مشکل از جای دیگری است.

رفع خطای صفحه سفید در وردپرس:

از طریق غیر فعال کردن پلاگین های وردپرس:  

روش اول:

از داخلphpmyadmin 

 ابتدا توجه کنید که در استفاده از پلاگین ها نهایت دقت را داشته باشید. آن ها را همیشه از مراجع اصلی وردپرس تهیه کنید و از آنها زیاد استفاده نکنید. استفاده از پلاگین‌های مختلف و زیاد نیز می تواند عامل بروز اختلال در عملکرد سایر پلاگین‌ها باشد.

برای غیر فعال کردن تمامی پلاگین های سایت خود به ترتیب مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد محیط هاست خود شوید.
  2. ابزار phpmyadmin را باز نمایید.
  3. پس از ورود به phpmyadmin دیتابیس مربوطه را انتخاب نمایید تا جداول آن نمایش داده شوند.
  4. سپس جدول “wp-options” را انتخاب نمایید.
  5. هم اکنون به منظور یافتن رکورد مربوط به پلاگین‌های فعال بر روی ابزار Search کلیک نمایید.
  6. در این مرحله در فیلد “option_name” عبارت “active_plugins” را تایپ نموده و بر روی Go کلیک نمایید.
  7. بر روی Edit مربوط به رکورد active_plugins کلیک نمایید.
  8. حال می‌بایست تمامی محتوای فیلد “option_value” را حذف نمایید و بر روی Go کلیک نمایید تا اعمال گردد.
  9. در نهایت می بایست قسمت “option_value” بدون محتوا گردد و پس از آن تمامی پلاگین ها غیر فعال شده‌اند.

در این مرحله اگر مشکل صفحه‌ی سفید سایت شما به دلیل پلاگین‌های فعال بوده باشد هم اکنون رفع شده و می‌توانید وارد مدیریت وردپرس خود شوید. برای برطرف کردن این مشکل لازم است یکی یکی پلاگین‌ها را فعال نمایید. تا پلاگینی که منجر به بروز این مشکل شده است تشخیص داده شود و حذف گردد.

خطای صفحه سفید

روش دوم:

روش دیگر برای غیرفعال کردن افزونه ها استفاده از FTP است.

نخست به پوشه وردپرس سایت‌تان رفته و سپس به پوشه wp-content بروید. پوشه‌ای با نام Plugins مشاهده می‌کنید. حال نام این پوشه را به Plugins-tiktheme تغییر دهید. البته هرنام دلخواهی را می‌توانید برای پوشه قرار دهید. با تغییر نام این پوشه٬ تمام افزونه‌های سایت‌تان غیرفعال می‌شوند. اگر مشکل حل شد پس حتما یکی از افزونه‌هایتان مشکل‌ساز شده. به پیش‌خوان مدیریت وردپرس بروید و بعد نام پوشه را دوباره به plugins بازگردانید و یکی یکی  افزونه‌ها را فعال کنید. تا افزونه خراب‌کار را پیدا کنید.

آموزش گام به گام نصب قالب وردپرس به سه روش

افزونه یواست سئو پریمیوم وردپرس | Yoast Seo Premium نسخه فارسی و حرفه ای

رفع مشکل Your Firefox profile cannot be loaded فایرفاکس

دوره آموزشی جامع ووکامرس | آموزش ویدیویی ووکامرس

خطای ۴۰۳ چیست؟ رفع ارور ۴۰۳

الو پشتیبان بهترین و ساده ترین سیستم ارتباط با مشتری را در میان رقبا دارد

افزونه ویژوال کامپوزر نسخه ۶٫۰٫۵ | افزونه Visual Composer

آموزش ویدیویی وردپرس | طراحی وب سایت بدون دانش برنامه نویسی

تغییر پوسته سایت:

اگر با غیرفعال‌سازی افزونه مشکل سایت برطرف نشد٬ باید پوسته‌ی پیش‌فرض وردپرس را جایگزین پوسته‌ی سایت‌ خود کنید.

بهترین کار برای جایگزین کردن پوسته این است که ابتدا از پوشه‌ی پوسته‌های وردپرس خود پیشتیبان تهیه کرده. سپس پوسته‌ی خود را حذف کنید. با این کار وردپرس به صورت خودکار پوسته‌ی پیش‌فرض را جایگزین پوسته‌ی خراب شما می‌کند.

روش دیگر هم این است که ابتدا به phpmyadmin و سپس دیتابیس وردپرس رفته و بعد wp_options را باز کنید. سپس مقادیر یا values جداول template, stylesheet,  and current_theme را بهtwentyeleven  تغییر دهید .

اگر این روش مشکل شما را برطرف کرد٬ باید نگاهی به functions.php پوسته‌ی خود بیندازید. سپس فضاهای خالی پایین را پاک کنید و یا اگر به تازگی کدی را اضافه کردید، آن را ویرایش و تصحیح کنید. یا ممکن است از یک تابع اشتباه در آن فایل استفاده کرده باشید.

روش‌های دیگر برای رفع این مشکل:

اگر هیچ‌ کدام از روش‌های گفته شده مشکل را برطرف نکرد بهتر است وردپرس را دوباره نصب و راه‌اندازی کنید. یا پرونده‌ها و پوشه‌های آن را بازنویسی و جایگزین پرونده‌های وردپرس‌تان کنید. چون ممکن است یکی از پرونده‌های وردپرس دچار مشکل شده باشد و به ابن روش رفع شود. اما حتما قبل از این عمل از پوسته و افزونه‌هایتان پشتیبان تهیه کنید.

همچنین می‌توانید حالت اشکال‌زدایی – debug – را با افزودن کد زیر به wp-config.php ٬ فعال کنید و از اشکلات و خطاهایی که در خروجی وب سایت مشاهده می‌کنید، مشکل سایت را پیدا کنید:

[php]
error_reporting(E_ALL); ini_set('display_errors', 1);
define( 'WP_DEBUG', true);
[/php]

[box type="success" align="aligncenter" class="" width=""]اگر صفحه‌ی اول سایت شما٬ سفید بود و پس‌زمینه و مدیریت وردپرس به خوبی کار می‌کرد آن‌گاه مشکل از افزونه cache سایت‌تان است. پس باید آنرا خالی کنید.[/box]

اگر یکی از نوشته‌های قدیمی‌تان از بین رفت با نوشتن قطعه کد زیر در wp-config.php مشکل حل خواهد شد :

[php]
/** Trick for long posts */
ini_set('pcre.recursion_limit',20000000);
ini_set('pcre.backtrack_limit',10000000);
[/php]

ما امیدواریم که توانسته باشیم با ارائه روش های بالا برای حل کردن مشکل سایتتان به شما کمک کرده باشیم. همچنین اگر روش دیگری برای حل این مساله دارید آن را در نظرات با ما در میان بگذارید. الو پشتیبان آرزومند موفقیت شماست.

 

مطالب مرتبط:

افزونه ساخت نقشه سایت در وردپرس

افزونه امتیاز دهی به مشتریان در ووکامرس

آموزش رفع لینک های خراب وردپرس

درون‌ریزی و برون‌بری در بخش سفارشی‌سازی وردپرس

منبع: الو پشتیبان - ارائه دهنده مقالات:بازاریابی شبکه اجتماعی - خدمات پشتیبانی سایت وردپرس - بازاریابی اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 46 صفحه بعد